تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۲
برگزاری اولین جلسه با حضور عادل آذر

مذاکرات دولت و مجلس برای تأمین یارانه ۹۳ کلید خورد

این جلسه قرار است به‌طور منظم ادامه داشته باشد تا طرح واحدی تقدیم صحن علنی مجلس شود.
مذاکرات دولت و مجلس برای تأمین یارانه ۹۳ کلید خورد
به گزارش حدیدنیوز، نخستین جلسه مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه، رئیس مرکز آمار و نماینده معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برای تأمین یارانه نقدی سال ۹۳ تشکیل شد.


اسماعیل جلیلی از برگزاری نخستین جلسه مشترک بین نمایندگان دولت و اعضای کمیسیون ویژه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای تأمین یارانه نقدی سال ۱۳۹۳ خبر داد و اظهار داشت: این جلسه قرار است به‌طور منظم ادامه داشته باشد تا طرح واحدی تقدیم صحن علنی مجلس شود.



وی با اشاره به حضور رئیس مرکز آمار و نماینده معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در جلسه دیروز افزود: تأکید مجلس این است که دولت تلاش کند درآمدها را بر اساس قانون بین بخش‌های مختلف تقسیم کند تا هدفمندی به‌طور دقیق اجرا شود.



این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: همچنین برنامه‌هایی برای اختصاص سهم سلامت و تأمین اجتماعی، حمل و نقل و مصرف بهینه سوخت بین مجلس و دولت تدوین خواهد شد تا سال ۹۳ برنامه‌ها برای اجرای هدفمندی کامل و بی‌نقص باشد.



به گزارش تسنیم، در دستور کار کارگروه ویژه کمیسیون برنامه و بودجه بحث و تبادل نظر پیرامون منابع هدفمندسازی یارانه‌ها در بودجه سال ۹۳ کشور قید شده بود.



انتهای پیام/*

اخبار مرتبط http://hadidnews.com/vdceoe8w.jh8fxi9bbj.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما