تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۰
کریسمس پارتی مجریان من وتو با چاشنی ابتذال+تصاویر پس از انتشار گزارش هایی در رابطه با فساد اخلاقی مجریان من وتو، دست اندرکاران و برنامه سازان تلویزیون ضدفرهنگی من وتو برای فریب اذعان عمومی با برگزاری جشن کریسمس و انتشار تصاویر و اخبار آن درصدد فریب دوباره مخاطبان بودند
به گزارش حدیدنیوز، اما همین دست اندرکاران شبکه ضدفرهنگی من وتو در اقدامی شتاب زده به منظور جلب نظر مخاطبان اقدام به برپایی کریسمس پارتی نمودند، این اقدام شتاب زده از سوی مجریان و دست اندرکاران در حالی صورت می پذیرد که چندی پیش مجری این شبکه ،«پریسا سحرخیز» پرده از فساد اخلاقی مجریان آن شبکه برداشت.



هرچند که اقدام مدیران شبکه من وتو برای برگزاری جشن کریسمس در حقیقت تلاشی برای انحراف افکار مخاطبان آن شبکه بود اما با نگاهی به تصاویر منتشر شده آنچه که بیش از همه به چشم می خورد رابطه های خارج از ظابطه میان مجریان آن شبکه می باشد. این تصاویر پیش از آنکه مرهمی برای رسوایی اخیر مدیران و مجریان شبکه انگلیسی من وتو باشد نمایی دیگر از فساد اخلاقی حاکم بر مجریان شبکه من وتو است که متاسفانه همچنان ادامه دارد.



رفتار «تیام» مجری شبکه من وتو گویای همه چیز است …

http://hadidnews.com/vdcenw8w.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

این حقه ها دیگه قدیمی شده. به جای تخریب شخصیت دیگران سعی کنید خودتون برنامه های موفق و همه پسندی درست کنین. از خدا بترسین. از این عکسا هم خیلیا با خیلیا گرفتن چرا اونا رو نمیذارین؟؟؟
فاطمه
آخه كجاي اين عكسا بي اخلاقي و فساد رو نشون ميده بي جنبه ها....اينا باهم صميمين...چش ندارين ببينين خيلي راحت باهم دوست ورفيقن..ونيازي به پنهان كاري نيس..تا كي ميخواين اينجوري به همه نگاه كنين و تهمت بزنين...واقعا براتون متاسفم..اون دنيا بايد پاسخگوي اين تهمتاتون باشين مثلا مسلمونا