تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۳
بر اساس گزارشی که مجله بریتانیایی The Mail منتشر کرده، نسبت فامیلی ملکه الیزابت دوم و جانی دپ، تنها شروع برخی از خویشاوندی های تعجب آور شخصیت های معروف سیاسی، فرهنگی و هنری است.
رابطه آنجلینا جولی و هیلاری کلینتون لو رفت+عکس
به گزارش حدیدنیوز به نقل از العربیه؛ جانی دپ ستاره هالیوود و ملکه بریتانیا عموزاده هستند.



ملکه الیزابت هشتاد و هفت ساله که پنج شنبه ششم فوریه شصت و دومین سالگرد رسیدن به سلطنت را جشن می گیرد و جانی دپ، هنرپیشه محبوب هالیوود، با بازگشت به بیست نسل قبل، عموزاده های یکدیگرند.



این روزنامه اینترنتی از قول نیک بارات، شجرنامه شناس مشهور نوشته است: نسب این هنرپیشه و ملکه به ادوارد سوم برمی گردد که در سال ۱۳۷۷ درگذشته است. در حالی که ملکه الیزابت، نواده هفدهم ادوارد سوم به شمار می رود، گویا یکی از اجداد جانی دپ از منطقه ای به نام یورکشایر در انگلیس و از اقوام کنت سوم «نورت‌آمبرلند» بوده که نواده چهارم ادوارد سوم است.



نسبت های فامیلی عجیب در خانواده سلطنتی بریتانیا به همین جا ختم نمی شود. ظاهرا کامیلا، دوشس کورنوال و دومین همسر شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا، با مدونا، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی هر دو از خانواده مشهور فرانسوی – کانادایی «کلوتیئر» در سال ۱۷۰۸ میلادی هستند. نسبتی که به نه نسل پیش باز می گردد.



کامیلا دوشس کورنوال و مدونا




ظاهرا نسبت فامیلی این خواننده پاپ ۵۵ ساله و دوشس کورنوال که ۶۶ سال سن دارد، نخستین بار توسط یک مرکز تحقیقات ژنتیک در شهر بوستون آمریکا مطرح شد. بر اساس تحقیقات این مرکز، سلین دیون، خواننده مشهور کانادایی نیز از این خانواده است.



نسب خانوادگی سلین دیون، خواننده ۴۵ ساله کانادایی تبار که برای خواندن آهنگ های عاشقانه مشهور است، تنها به مدونا و دوشس کورنوال ختم نمی شود. ظاهرا سلین دیون، با جاستین بیبر، خواننده ۱۹ ساله کانادایی نیز نسبت فامیلی دارد.


سلین دیون و جاستین بیبر



آنطور که مجله The Mail نوشته است، ظاهرا این دو خواننده کانادایی، نسل نهم از یک خانواده فرانسوی هستند که در سال ۱۶۸۷ به ایالت کبک در کانادا مهاجرت کرده است.



اما لیست نسبت های فامیلی عجیب تنها به خانواده سلطنتی بریتانیا ختم نمی شود. باراک اوباما، رئیس جمهور دموکرات آمریکا که ظاهرا گستره خانواده اش از کنیا تا ایرلند است، با برد پیت، هنرپیشه صاحب نام هالیوود که به عنوان یک دموکرات وفادار شناخته می شود، فامیل هستند.



باراک اوباما و برد پیت



ظاهرا جد مادری بیستم رئیس جمهور آمریکا و این هنرپیشه، فردی به نام «ادوین هیک‌من» از ایالت ویرجینیای آمریکاست که در سال ۱۷۶۹ فوت کرده است.





البته ظاهرا ارتباط کاخ سفید با شریک زندگی برد پیت، آنجلینا جولی نیز ادامه دارد. این هنرپیشه و کارگردان هالیوودی عموزاده نهم هیلاری کلینتون، بانوی اول و وزیر امور خارجه سابق آمریکا است.




دیوید کامرون و ال مورای



بر اساس مدارکی که هفته گذشته توسط مجله بریتانیایی منتشر شد، دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا و رهبر حزب محافظه کار این کشور، با ال مورای، کمدین مشهور بریتانیایی، نسبت فامیلی دارند.



جد پنجم این هنرپیشه و کمدین ۴۵ ساله و نخست وزیر ۴۷ ساله بریتانیا، ویلیام میکپیس، شاعر و رمان نویس مشهور قرن نونزدهم است که در سال ۱۸۶۳ در لندن درگذشته است. http://hadidnews.com/vdcenn8w.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما