تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴
تا پيش از اين اخذ تسهيلات بانكي براي بسياري از مردم و شركت ها سخت تر شده بود كه حالا افتتاح حساب معمولي در بانك نيز مشكل و سخت شده است.
افتتاح حساب بانكي سخت شد
به گزارش خبرنگار «حدید نیوز »، دريافت وام از بانك ها در ماههاي اخير به دليل نزديك شدن به پايان سال سخت تر شده است.

اخذ وام خرد و كلان با مشكلات و موانع بسياري همراه است.داشتن چك،ضامن معتبر در اكثر مواقع رسمي و يا داراي پروانه كسب،كسر از حقوق، گردش حساب جاري و غيره براي همه مردم سخت و تا حدودي غير ممكن است.

حالا و در برخي از بانك ها بويژه خصوصي مشكل جديدي براي مردم ايجاد شده است.افتتاح حساب معمولي در تعدادي از بانك هاي خصوصي با مانع تازه‌اي مواجه شده است.

اخيرا برخي از بانك ها گويا با بخشنامه داخلي خود،براي افتتاح حساب عادي شرط نداشتن چك برگشتي گذاشته اند!

براساس سخنان برخي از كاركنان اين بانك ها اگر شما حتي يك چك برگشتي داشته باشيد نمي توانيد افتتاح حساب كنيد و بايد به دنبال رفع سوءاثر چك برويد.

تا پيش از اين نداشتن چك برگشتي براي دريافت تسهيلات بود اما اكنون تعدادي از بانك هاي خصوصي براي افتتاح حساب معمولي نيز استعلام چك برگشتي مي گيرند.

اين موضوع شايد در اعطاي حساب جاري همراه دسته چك مرسوم باشد اما براي باز كردن يك حساب معمولي غير عادي است.

آنطور كه مشاهدات ما نشان مي دهد تعدادي كمي از بانك ها اين رويه را در شعب خود جاري كرده اند و به دليل عدم اجراي سراسري آن در ديگر بانك ها، گويا بانك هاي مجري اين طرح عجيب قانون جديدي براي خود وضع كرده اند. http://hadidnews.com/vdcefx8x.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما