تاریخ انتشار :شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۸
زارعی در آن برنامه صرفا از مشکلاتش گفته بود: «من در روستا زندگي مي‌كنم و آن‌قدر درآمد بالايي ندارم كه بخواهم هر روز به تهران سفر كنم
به گزارش حدیدنیوز، وقتی ملی‌پوش فوتسال بانوان روی خط برنامه ۹۰ آمد و گلایه‌های تندی از مسئولان فدراسیون انجام داد، شاید فکرش را هم نمی‌کرد که این حرف‌ها تا این حد برایش دردسرساز شوند.

فهیمه زارعی انتقاداتش را از نحوه برگزاری مراسم تقدیر و روی سکو نرفتن بانوان در برنامه ۹۰ و برخی رسانه‌های دیگر مطرح کرد و حالا به خاطر همان مصاحبه‌ها به کمیته انضباطی احضار شده است.



به گزارش سایت گل، مهاجم تيم ملي فوتبال زنان ايران در باره احضارش به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال می‌گوید: اين احضار به دليل مصاحبه با رسانه‌ها اعلام شده است اما من اگر صحبتي كردم براي دفاع ازحق بوده و توهين محسوب نمي‌شود. نمي‌دانم چرا كميته انضباطي مرا احضار كرده است!



فهیمه زارعی ادامه می‌دهد: در آخرين مصاحبه‌ام با رسانه ملي، حقايقي را بيان كردم كه حالا شنيده‌ام به‌خاطر همان سخنان به كميته انضباطي احضار شده‌ام.اين برنامه از رسانه ملي پخش شده است و من در اين مصاحبه به هيچ كس توهين نكردم و تنها در مورد حق خودم صحبت كردم.



بینندگان تلویزیون خاطرشان هست که زارعی در آن برنامه صرفا از مشکلاتش گفته بود: «من در روستا زندگي مي‌كنم و آن‌قدر درآمد بالايي ندارم كه بخواهم هر روز به تهران سفر كنم.» اما حالا او باید با همین شرایط یک بار دیگر راهی تهران شود تا در کمیته انضباطی پاسخگو باشد. زارعی می‌گوید: «البته اين را هم شنيده‌ام كه مي‌گويند مبلغ قرارداد من با تيم ملي حفاري اهواز هشت ميليون بوده و شرايط مالي من مساعد است.»



با همه این حرف‌ها، فهیمه زارعی، اهل بشاگرد، شرایط مالی‌اش مساعد نیست و تازه باید یک بار دیگر خودش را به تهران برساند تا در مورد گلایه‌هایش در رسانه‌ها سین‌جیم شود! http://hadidnews.com/vdcefx8w.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما