تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۳
همچنین فردا دوشنبه نیز وضعیت جوی تهران کمی ابری همراه با وزرش باد و در ارتفاعات نیمه‌ ابری خواهد بود.
هوای تهران همچنان بارانی است
به گزارش حدیدنیوز، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا گفت: از امروز یکشنبه ۴ فروردین وضعیت جوی تهران نیمه‌ ابری همراه با وزرش باد در بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب گفت: بر اساس نقشه های پیش یابی، بیشترین و کمترین دمای امروز شهر تهران به ترتیب ۱۹ و ۱۱ درجه سانتیگراد است.

وی افزود: همچنین فردا دوشنبه ۵ فروردین ماه نیز وضعیت جوی تهران کمی ابری همراه با وزرش باد و در ارتفاعات نیمه‌ ابری خواهد بود.

امیدوار شهری با بیان اینکه بیشترین و کمترین دما نیز با اندکی کاهش به ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد می رسد، تصریح کرد: از امروز یکشنبه ۴ فروردین نیز با نفوذ جریان‌های شمالی بارش باران همراه با کاهش محسوس دما در سواحل دریاری خزر آغاز خواهد شد و تا بعداز ظهر روز دوشنبه ۵ فروردین ادامه خواهد یافت. در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز یکشنبه ۴ فروردین در برخی مناطق استان‌های غربی افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده و در برخی از این مناطق باد و گرد و خاک به همراه کاهش شدید دید افقی نیز رخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در بعدازظهر امروز یکشنبه ۴ فروردین وزرش باد همراه با بارش پراکنده در دامنه‌های جنوبی البرز و بتدریج روز دوشنبه ۵ فروردین در شمال‌شرق و برخی مناطق شرقی رخ خواهد داد. ضمن اینکه از سه شنبه در برخی مناطق جنوب‌شرق و شرق وزرش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود http://hadidnews.com/vdceez8z.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما