تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۵
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت: بانک‌های خصوصی هم به جمع بانک‌های پرداخت کننده وام قرض‌الحسنه ازدواج می پیوندند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی اظهار داشت: با تمهیداتی که اندیشیده شده و برنامه ریزی های انجام شده، در آینده نزدیک چند بانک خصوصی نیز وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت خواهند کرد.

سید علی اصغر میرمحمد صادقی ادامه داد: کمیسیون اعتباری بانک مرکزی در مصوبه ای مقرر کرده است که بخشی از منابع سپرده قرض الحسنه بانک های خصوصی نیز صرف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج شود.

وی افزود: در حال حاضر آموزش های لازم به کارکنان این بانک ها در جریان است و پس از تکمیل این آموزش ها و انجام اقدامات لازم برای اتصال به سامانه وام ازدواج، چند بانک خصوصی هم وام ازدواج پرداخت خواهند کرد.

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج به ۸۰۷ هزار و ۵۳۹ نفر از متقاضیان دریافت وام ازدواج طی ده ماهه نخست امسال گفت: طی این مدت رقمی بالغ بر ۲۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۵۲ هزار نفر برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کرده بودند که حدود ۶۳ درصد از این افراد وام خود را دریافت کرده اند و ۳۳ هزار میلیارد ریال بابت این تسهیلات پرداخت شد.

میرمحمد صادقی گفت: نسبت تسهیلات به سپرده ها در ۷ بانک از مجموع بانک هایی که تسهیلات ازدواج پرداخت می کردند، به بالای صد رسیده بنابراین برای ادامه پرداخت این تسهیلات باید ازمنابع بانک های خصوصی هم استفاده کنیم. http://hadidnews.com/vdceex8z.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما