تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پس از عملیات موشکی لیلةالقدر

رهبر انقلاب: کارتان خیلی عالی بود/ هرچه می‌توانید روی موشک کار کنید

در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پس از عملیات موشکی لیلةالقدر امام خامنه‌ای: کارتان خیلی عالی بود/ هرچه می‌توانید روی موشک کار کنید شناسه خبر: 1454869 سرویس: سیاسی ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴ دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب ساعاتی پس از یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه، جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای، ساعاتی پس از یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیداری صمیمانه با جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه، با قدردانی از تلاش‌های سپاه در عرصه‌ی موشکی فرمودند: «کارتان خیلی عالی بود، خداوند از شماها قبول کند. این، عبادت ماه رمضان است». حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: «هرچه می‌توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است». ایشان گفتند: «همگی می‌توانید و تا می‌توانید و امکان دارید کار کنید؛ دشمن باید سیلی بخورد». در این دیدار، فرماندهان ضمن ارائه‌ی گزارشی از عملیات موفقیت‌آمیز «لیلةالقدر» تأکید کردند: همان‌طور که حضرت‌عالی درباره‌ی حفظ جان غیرنظامیان دستور داده بودید، در این عملیات با هدایت اطلاعاتی نیروی قدس، فقط مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و هیچ یک از مردم و غیرنظامیان آسیب ندیدند. این دیدار با دعای رهبر انقلاب اسلامی برای حاضران پایان یافت.
رهبر انقلاب: کارتان خیلی عالی بود/ هرچه می‌توانید روی موشک کار کنید
به گزارش حدیدنیوز به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای، ساعاتی پس از یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیداری صمیمانه با جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه، با قدردانی از تلاش‌های سپاه در عرصه‌ی موشکی فرمودند: «کارتان خیلی عالی بود، خداوند از شماها قبول کند. این، عبادت ماه رمضان است».
 
حضرت  آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: «هرچه می‌توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است».
 
ایشان گفتند: «همگی می‌توانید و تا می‌توانید و امکان دارید کار کنید؛ دشمن باید سیلی بخورد».
 
در این دیدار، فرماندهان ضمن ارائه‌ی گزارشی از عملیات موفقیت‌آمیز «لیلةالقدر» تأکید کردند: همان‌طور که حضرت‌عالی درباره‌ی حفظ جان غیرنظامیان دستور داده بودید، در این عملیات با هدایت اطلاعاتی نیروی قدس، فقط مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و هیچ یک از مردم و غیرنظامیان آسیب ندیدند.
 
این دیدار با دعای رهبر انقلاب اسلامی برای حاضران پایان یافت. http://hadidnews.com/vdceev8x.jh8nni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما