تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
پلیس سعی کرد ازدواج نامعقول مرد 22 ساله با یک دختربچه 5 ساله را در یک روستا متوقف کند، اما اندکی دیر وارد عمل شد.
عروس ۵ ساله روستا دستگیر شد! +عکس
به گزارش حدیدنیوز به نقل از رکنا: به نقل از میرور، پلیس Police پاکستان به مراسم ازدواج یک مرد 22 ساله با دختربچه 5 ساله در روستای «رمان شهر» در شهر داخان یورش برد تا آن را متوقف کند؛ اما اندکی دیر وارد عمل شد.

عروس ۵ ساله روستا دستگیر شد

پلیس پاکستان در این خصوص اعلام کرد: ما وارد مراسم شدیم تا آن را متوقف کنیم، اما اندکی دیر اقدام کردیم؛ زیرا مراسم ازدواج رو به پایان بود. پلیس پاکستان داماد، پدر داماد، عروس، مادر عروس و ثبت‌کننده این ازدواج غیرمعمول را بازداشت کرد.

عروس 5 ساله بر اساس قانون Law «منع ازدواج کودکان» که در سال 2013 تصویب شد، متهم محسوب می‌شود. همچنین بر اساس بندهای 3، 4 و 5 این قانون، داماد و خانواده‌اش به همراه خانواده عروس متهم هستند. احتمال می رود این افراد به حداکثر 3 سال حبس محکوم شوند.

ازدواج کودکان در ایالت «سِند» پاکستان یک جرم Crime محسوب می شود و سن قانونی ازدواج 18 سال است.

یک فعال حقوق کودکان در پاکستان در این خصوص اعلام کرد: خانواده این افراد جشن ازدواج را برگزار کردند؛ زیرا یک نفر به تازگی در خانه آنها فوت کرده است. بر طبق رسم مردم این روستا، زمانی که یک نفر در خانه‌‌ای فوت کند، هیچکدام از اقوام ساکنان آن خانه اجازه ورود به خانه‌ آن‌ها را ندارد تا زمانی که یک امر خیر و یا یک جشن در این خانه اتفاق بیفتد
http://hadidnews.com/vdcee78x.jh8pwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما