تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰
مدیرعامل بانک دی گفت: بانک دی در چهار سال اخیر به دنبال ایجاد بستر و زیرساخت‌های مناسب به منظور استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی و کیفی بوده و به یاری خداوند این امر تا حد بسیار زیادی محقق شده است.
شفیع‌زاده خبر داد: استقرار مدل تعالی EFQM در بانک دی
به گزارش «حدید نیوز» به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده با اشاره به اینکه بانک امسال در سطح تقدیرنامه در جایزه تعالی سازمانی شرکت کرده است، افزود: باتوجه به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بين‌المللي ISO۹۰۰۱ در ستاد مرکزی بانک و شعبه مرکزی به عنوان شعبه منتخب، به دنبال استقرار این سیستم در تمامی شعب سراسر ایران هستیم.

وی در نشستی که به منظور ارزیابی اولیه تعالی EFQM در بانک دی انجام شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در دستور کار و وجه مدیریت بانک دی قرار گرفته کیفیت بخشیدن به روش‌های مدیریتی است و بخش ویژه‌ای در بانک به آن اختصاص داده شده است تا در جهت پیاده‌سازی مدل‌ها و برنامه‌ها و کیفیت بخشیدن به فعالیت‌ها اقدام‌هایی انجام دهد.

شفیع‌زاده با اشاره به اینکه برای کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های سازمان از مدل تعالی EFQM پیروی خواهیم کرد، افزود: یکی از مظلوم‌ترین عرصه‌های کشور "مدیریت" است چرا که در عین اینکه همه موفقیت‌ها و شکست‌های سازمان به دلیل نوع مدیریت آن است اما خود مدیریت کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه مدل تعالی سازمانی در نظم بخشیدن و یکپارچگی روش‎‎‌های مدیریتی به بانک کمک می‌کند، گفت: مدل ما را به سمتی می‌برد که نگاه‌ها یکی شود، معیارهای آن برای ما الهام بخش است و به ما می‌گوید که بر روی چه عواملی دست بگذارید که موفق باشید. بنابراین ما و همه کارکنان بانک موظفیم برای ارتقای سطح سازمان تلاش کرده و برای رسیدن به اهداف و موفقیت آن کوشا باشیم.

مدیرعامل بانک دی تصریح کرد: همه اینها مشروط به این است که اگر از مدل تعالی استفاده می‌کنیم باید یک باور قلبی و ایمان داشته باشیم و حواسمان باشد که هدف ما اصلاح روش‌ها و مدیریت است.

وی با تاکید بر اینکه اگر یکی از پیامدهای مسیر دستیابی به اهداف کلان این مدل، دریافت تندیس در کنار تعالی بخشیدن به سازمان و محقق کردن اهداف آن باشد اشکال ندارد، افزود: اما اگر خدایی نکرده معتقد باشیم که این گواهی و تندیس فرصتی برای خودنمایی است و چیزی پشت آن نباشد، آن وقت گرفتن جایزه کف روی آب است.

شفیع‌زاده با بیان اینکه اگر کسی یا سازمانی چنین هدفی از تعالی می‌خواهد بداند که راه را اشتباه رفته است، ادامه داد: ما بین خودمان عهد می‌بندیم که علاوه بر اینکه خودمان را اصلاح می‌کنیم در مسیر سرآمدی حرکت کرده و از رهنمودهای مدل نیز یادگیری کنیم. http://hadidnews.com/vdce7w8x.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما