تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۹
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو طي پيامي فرا رسيدن چهارم شعبان ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز را تبريك گفت.
پيام مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو به مناسبت روز جانباز
به گزارش حدیدنیوز، در اين پيام آمده است: تاريخ پر فراز و نشيب ايران اسلامي، سرشار از روزها و رويدادهايي است كه در متن آن، قهرمانان و اسطوره هايي به نقش آفريني پرداخته و علاوه بر اعتلاي اين سرزمين، نام خويش را نيز بر تارك افتخارات اين مرز و بوم حك كرده اند.

در ميان اين ماندگاران گروهي شامل حال «آل عمران» پروردگار در آيه ۱۷۲ شده اند، كه مي فرمايد: «الّذين استجابوا للَّه و الرّسول من بعد ما اصابهم القرح للّذين احسنوا منهم و اتّقوا اجر عظيم».

آنان كه «دست» دادند تا با دشمن دست ندهند و پا دادند تا جوانان وطن، امروز روي پاي خود بايستند. جانبازان سرافراز و فداكار ميهن كه با تاسي از علمدار كربلا، وفا و ايثار را معنايي تازه بخشيدند. مردان و زناني كه حضور و بودنشان در جامعه امروزي، سعادت هم‌زيستي با شهيدان را براي ما فراهم آورده است.

اگر امروز ايران اسلامي سربلندتر از هميشه و با تكيه بر تدبير، اميدوارانه به سوي آينده اي روشن گام برمي دارد، حقانيت و صلابت شهدا را بدرقه كننده خود مي داند و مي‌بيند، شهدايي كه به تعبير بزرگ جانباز و رهبر معظم انقلاب اسلامي «كسانى هستند كه از ديگران شجاعت و دليرى بيش‌ترى نشان دادند،سينه را سپر كردند، از خطر نهراسيدند و به شهادت رسيدند، بعضى به بهشت الهى پر كشيدند، بعضى هم جانباز شدند؛ در واقع اين‌ها شهيد زنده‌اند.»

گواه ديگري بر اين تعبير اين بخش از بيانات معظم له است كه فرموده اند «اگر امروز بانگ مسلمانى از چهار گوشه‌ى عالم به گوش مى‌رسد و اگر ملت‌هاى مسلمان به هويت اسلامى خود بازگشته و سنگينى بار سلطه مستكبران را احساس مى‌كنند و اگر جهاد اسلامى پس از سال‌ها فراموشى، دوباره به جايگاه ارزشى رفيع خود بازگشته، همه و همه به بركت استقرار جمهورى اسلامى و استمرار انقلاب اسلامى است كه خود، مرهون شهادت و گذشت اين عزيزان و خانواده‌هايشان و نيز جانبازان عزيز و ارجمند است.»

اينجانب بر خود مي‌بالم كه در سال‌هاي متمادي حضور در جبهه صنعت و توليد كشور، افتخار همراهي و همكاري با تعداد زيادي از قهرمانان و شهداي زنده سرزمين پرگهر ايران را داشته‌ام و اين دستاورد ارزشمند همواره ياري­گر من در تحقق هدفي والا، همچون خدمت‌گذاري به ايران عزيز بوده است. از اين رو وظيفه خود مي‌دانم زادروز ولادت با سعادت جانباز وفادار كربلاي معلا، ابوالفضل علمدار روز جانباز را به اين عزيزان و البته خانواده‌هاي محترمشان تبريك گفته، سلامتي و طول عمر اين عزيزان را از خداوند متعال آرزو كنم. http://hadidnews.com/vdce7v8w.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما