تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۶
حاضریم قرارداد بازیکنان را منتشر کنیم

پرسپولیس: فقط یک بازیکن میلیاردی داریم

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها در زمین نتوانستند کاری کنند بیرون از زمین به باشگاه ما بی‌احترامی می‌کنند.
به گزارش حدیدنیوز، حسین قدوسی در گفت‌وگو با فارس در مورد اظهارات برخی از بازیکنان و مسئولان استقلال گفت: استقلالی ها نتوانستند در زمین کاری از پیش ببرند و پیروز شوند و اکنون برای آنکه فرافکنی کنند و به انتقادات پاسخ ندهند به باشگاه پرسپولیس بی‌احترامی می‌کنند. تاکنون هیچ مسئولی از باشگاه پرسپولیس به این سخن آنها پاسخ نداده است. اکنون هم من قصد پاسخگویی به این حرف‌ها را ندارم. زیرا استقلالی‌ها اگر صحبتی داشتند باید در زمین مسابقه انجام می‌دادند نه آنکه بیرون از میدان بی‌احترامی کنند.

وی ادامه داد: برخی تلاش می‌کنند پرسپولیس را یک تیم میلیاردی جلوه دهند در حالی که به صراحت می‌گوییم فصل گذشته ما فقط دو بازیکن بالای یک میلیارد تومان داشتیم و در این فصل نیز فقط یک بازیکن ما در صورتی که تمام بندهای قراردادش اجرایی شود دستمزد بیش از یک میلیاردتومان می‌گیرد. نمی‌خواهم بگویم استقلال چند بازیکن با دستمزد بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ و چند بازیکن با دستمزد بیش از یک میلیارد و نیم دارد و نمی‌گوییم اصلا بازیکن دو میلیاردی دارد یا نه.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در فوتبال افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی رقم قراردادهای فصل گذشته در این فصل امیری طبیعی بود اما باشگاه پرسپولیس نه تنها چنین کاری را انجام نداد بلکه ۱۵ درصد از مبلغ قراردادها را هم نسبت به فصل گذشته کسر کرد و در واقع ما در مجموع ۳۰ درصد نسبت به فصل گذشته رقم قراردادهای بازیکنان‌مان کمتر است.

قدوسی افزود: حاضریم باشگاه‌هایی که اسم‌شان به عنوان تیم‌های پرهزینه مطرح است قراردادهای بازیکنانشان را در اختیار رسانه‌های گروهی قرار دهند و ماهم اصل قرارداد بازیکنانمان را در این فصل منتشر می کنیم. به شرط آنکه آنها نیز اصل قرارداد بازیکنان‌شان را منتشر کنند و ما مشتاقانه حاضریم که چنین اتفاقی صورت بگیرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: باشگاه استقلال یک باشگاه پرطرفدار و قابل احترام است. http://hadidnews.com/vdce778w.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما