تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۸
در مجموع تیم ملی در این بازی دور از انتظار ظاهر شد و به روند ناامید کننده خود با سرمربیگری کارلوس کی‌روش ادامه داد.
شاهکار مرد پرتغالی و بازیکنان میلیاردی ایران!در لبنان+حاشیه ها
دیدار تیم های لبنان و ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی از ساعت 18:30 آغاز شد و با برتری یک بر صفر لبنان خاتمه یافت.

 
تیم لبنان در دقیقه 28 توسط رضا عنتر اولین گل بازی و اولین گل تاریخ فوتبال لبنان به ایران را به ثمر رساند تا این مسئله روی بازیکنان ایران تاثیر منفی بگذارد و آنها در ادامه مسابقه به جای بازی منطقی به نمایش بدون برنامه و احساسی روی آورند.

 
حملاتی که از ایران در ادامه رقابت ها صورت گرفت هرگز جدی نبود و حتی تعویض های کی‌روش هم نتوانست کمکی به ایران کند. در دقایق پایانی توسط جواد نکونام می توانستیم به گل برسیم اما این فرصت ها از دست رفت.

 
در مجموع تیم ملی در این بازی دور از انتظار ظاهر شد و به روند ناامید کننده خود با سرمربیگری کارلوس کی‌روش ادامه داد.

 
ایران با این شکست علاوه بر اینکه اولین باخت تاریخ خود مقابل لبنان را تجربه کرد 3 امتیاز حساس را از دست داد تا 4 امتیازی باقی بماند. لبنان هم که تا قبل از این بازی یک امتیاز داشت هم امتیاز ایران شد.

 
تیم ایران با این نتیجه کار خود را برای صعود به جام جهانی دشوار کرد.

 
داور در این بازی از ایران به پژمان نوری و محمد نوری و از لبنان به محمد حیدر و عباس حسن و محمد شما کارت زرد نشان داد.

 
ترکیب ایران:

 
سیدمهدی رحمتی، حسین ماهینی، هادی عقیلی، پژمان منتظری، پژمان نوری( 46- احسان حاج صفی)، جواد نکونام ، علی کریمی، محمد نوری، محمدرضا خلعتبری(68-محمد غلامی)، مسعود شجاعی و کریم انصای فرد(46-محمد قاضی)

 
سرمربی: کارلوس کی‌روش


خوشحالی فراوان لبنانی‌ها پس از پیروزی تاریخی


تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل مقابل لبنان با حساب یک بر صفر شکست خورد.

 
* بازیکنان لبنان در نیمه دوم خود را روی زمین می‌انداختند که در یکی از صحنه‌ها کارلوس کی‌روش و سیموئز وارد زمین شدند و بالای سر بازیکن لبنان به این مسئله اعتراض کردند.

 
* تماشاگران در پایان مسابقه جشن پیروزی گرفتند و سر از پا نمی‌شناختند. آنها چراغ گوشی‌های خود را روشن کردند و با تکان دادن موبایل‌های خود جشن گرفتند.

 
* گارد ویژه پلیس لبنان در لحظات پایانی بازی برای حفظ امنیت مسابقه مقابل تماشاگران قرار گرفت.

 
* در لحظات پایانی بازی یک ضربه کرنر به سود ایران اعلام شد و مهدی رحمتی دروازه را رها کرد و برای زدن ضربه سر جلو آمد.

 
* پس از پایان مسابقه علی کریمی و مسعود شجاعی با داور بازی صحبت و اعتراض خود را اعلام کردند.

 
* بعد از محرز شدن شکست ایران بازیکنان به تیم ملی لحظاتی روی زمین افتادند. تنها علی کریمی، محمد قاضی، محمد نوری و محمد غلامی زمین را به سرعت ترک کردند. بازیکنان لبنان هم به شدت به جشن و پایکوبی پرداختند. این اولین برد تاریخ لبنان برابر ایران بود.

این بار خبرنگاران سراغ فوتبالیست‌های ناکام نرفتند


بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از مسابقات المپیک لندن و پس از درخشش ورزشکاران ایرانی در این دوره از رقابت ها و حمایت رسانه ها از این ورزشکاران و انتقاد به وضعیت فوتبال کشور اعلام کردند به رسانه ها نیازی ندارند و این رسانه ها هستند که به آنها نیاز دارند.

 
بازیکنان تیم ملی در اردوی مجارستان تصمیم گرفتند از مصاحبه با رسانه ها خودداری و به قول خودشان رسانه ها را تحریم کنند. دلیل اصلی این تصمیم مواردی بود که در بالا به آنها اشاره شد؛ یعنی موفقیت ورزشکاران سایر رشته ها و ناکامی فوتبالیست ها و ارائه بازی های ضعیف با وجود دریافت مبالغ میلیاردی.

 
آنها به همین دلیل در این مدت حاضر به گفت و گو با رسانه ها نشدند اما اکنون که اولین شکست تاریخ ایران مقابل لبنان رقم خورد رسانه ها اعلام کردند با ورزشکارانی صحبت می کنند که برای ایران افتخار آفرینی می کنند و به رسانه ها که نماینده مردم هستند احترام می گذارند. به همین دلیل خبرنگارانی که از ایران برای پوشش خبری بازی به لبنان رفتند پس از بازی سراغ بازیکنان نرفتند و از حضور در منطقه ویژه مصاحبه با بازیکنان خودداری کردند.

 
بازیکنان پس از بازی ها به منطقه میکسد زون می روند و به مصاحبه می پردازند اما خبرنگاران ایرانی از مصاحبه با بازیکنان تیم ملی خودداری کردند تا بازیکنان فعلا سرگرم دریافت مبالغ میلیاردی خود باشند http://hadidnews.com/vdce.w8ebjh8ex9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی
خجالت داره واقعا