تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۴
در ادامه رسوایی‌های اخلاقی که اخیرا به خبر غالب در رسانه های انگلیسی تبدیل شده است، پلیس این کشور از بازداشت اسقف سابق انگلیس به اتهام تجاوز جنسی علیه کودکان خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز، فارس به نقل از خبرگزاری «رویترز» نوشت: پلیس انگلیس اعلام کرد که اسقف سابق کلیسای این کشور امروز سه شنبه به اتهام آزار جنسی پسر بچه های ۱۲ ساله دستگیر شد.

پلیس انگلیس اعلام کرده است که «پیتر بال» ۸۰ ساله اسقفی است که امروز به اتهام تجاوز جنسی علیه ۸ پسر بچه و مرد جوان با سن های ۱۲ تا ۲۰ سال در زندانی در غرب انگلیس به سر می برد. 



تجاوز این اسقف انگلیسی به این قربانیان در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ میلادی صورت گرفته است.

این اسقف زمانی در خانه اش توسط پلیس دستگیر شد که کلیسای انگلیس اطلاعات مربوط به تحقیقات داخلی خود را در اختیار کارآگاهانی قرار داد که مشغول تحقیق درباره جرایم جنسی تاریخی در این کشور هستند.

رویترز همچنین به نقل از پلیس انگلیس نوشته است که یک مرد دیگر که یک کشیش بازنشسته انگلیسی است و ۶۷ سال سن دارد نیز در جنوب انگلیس بازداشت شده است که اتهام این کشیش نیز تجاوزهای جنسی جداگانه علیه دو پسر بچه در سال های ۱۹۸۱ و ۱۹۸۳ گزارش شده است. 



خبر دستگیری این اسقف انگلیسی به اتهام آزار جنسی کودکان یک هفته بعد از آن گزارش می شود که اتهامات متعددی از سوء استفاده های جنسی، کارمندان شبکه تلویزیونی «بی بی سی» و مشاهیر این کشور را احاطه کرده به طوریکه اخیرا، تحقیقات پلیس انگلیس درباره سوءاستفاده های جنسی صورت گرفته توسط مجری سابق تلویزیون «بی بی سی» این کشور به نام «جیمی سویل» امروزه بر بحث های عمومی این کشور غلبه کرده است.

پلیس انگلیس اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۲۰۰ دختر جوانی که قربانی آزار و اذیت های جنسی جیمی سویل بوده اند، شناسایی شده اند. http://hadidnews.com/vdce.v8objh8vv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما