تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۲
ایران تا سه سال آینده می‌تواند با بهترین راه‌های عصر حاضر، شرایط گفتگوی متقابل و هم آوایی محتوا را با پیشنهاد ایجاد شبکه تلویزیونی مشترک فراهم کند.
راه‌اندازی شبکه تلویزیونی مشترک ویژه غیرمتعهدها
 به گزارش حدید نیوز، محمدابراهیم معیری کارگردان سینما در یادداشتی با عنوان «ایران می‌تواند طرح تلویزیون مشترک غیرمتعهدها را پیشنهاد بدهد» که برای خبرگزاری فارس ارسال کرد و در آن با توجه به برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران ظرف چند روز آینده نیاز به یک صدای دایمی و ایجاد شبکه مشترک را گوشزد کرده است.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

به نام خدا



ایران می‌تواند طرح تلویزیون مشترک غیرمتعهدها را پیشنهاد بدهد

با توجه به هندسه جدید، کشورهای جنبش عدم تعهد نیاز به یک صدای دایمیِ دارند. شرایط پرشتاب و تحولات سریع ، جوامع را مدام تحت تاثیر قرار می‌دهند. مسایل مشابه این کشورها فراوانند. آنها فرصت‌ها و تهدیدات مشترکی دارند. شکل‌گیری بسیاری از ساختارهایشان به هم نزدیک است و مهمتر این که مردمشان زبان هم دیگر را بهتر می‌فهمند. رنج‌ها و نابسامانی‌های دنیا بسیاری از نسل‌هایشان را تحت شرایط خود قرار داده. امیدها و آرزو‌هایشان هم برای امنیت و آرامش فراوان است. در بسیاری از موارد آنها صداهای مشترکی دارند.

تا سه سال آینده ایران می‌تواند با بهترین راه‌های عصر حاضر، شرایط گفتگوی متقابل، تاثیرگذاری مثبت ملت‌ها و دولت‌ها نسبت به هم، کمک به ایجاد عدالت جهانی، هم آوایی محتوا و فرهنگ ملت‌ها و...را فراهم کند. با ایجاد شبکه‌ای مشترک، که آنها را بیشتر به هم نزدیک و به آینده امیدوار کند، این روند تسریع خواهد شد.

http://hadidnews.com/vdce.n8wbjh8xx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما