تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد جدید نمایندگان درباره وام ۶۰ میلیونی ازدواج را تشریح کرد.
وام ۶۰ میلیونی ازدواج شامل چه کسانی می‌شود؟
به گزارش حدیدنیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش وام ازدواج خبر داد و گفت: نمایندگان با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن قیمت کالاها، پیشنهاد افزایش وام ازدواج در سال ۹۸ را مطرح کرده و آن را برای بررسی به کمیسیون تلفیق ارائه کرده‌اند.
 
وی افزود: با توجه به تغییر قیمت‌ها اعضای کمیسیون پیشنهاد افزایش وام ۱۵ میلیونی به ۲۰ میلیون با باز پرداخت ۶ ساله برای همه زوج‌ها را مطرح کردند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کاهش سن ازدواج یکی از سیاست‌های نظام است، اضافه کرد: نمایندگان در همین راستا، سیاست پیشنهاد افزایش وام به ۳۰ میلیون با بازپرداخت ۷ ساله برای زوج‌هایی که کمتر از ۲۴ سال سن دارند مطرح کردند.
 
پژمانفر با بیان اینکه درباره وام ۳۰ میلیونی ازدواج نیز ۲ پیشنهاد مطرح شده، اضافه کرد: یک پیشنهاد این است که این ۳۰ میلیون هم به پسر و هم به دختر تعلق بگیرد که در مجموع ۶۰ میلیون می‌شود و پیشنهاد دیگر این است که به دختر ۲۰ میلیون وام تعلق گیرد که در مجموع ۵۰ میلیون می‌شود.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: همه این پیشنهادات به کمیسیون تلفیق ارائه شده که پس از بررسی و تصویب در این کمیسیون، این پیشنهادات باید به تصویب نمایندگان در صحن علنی مجلس نیز برسد.
منبع: تسنیم http://hadidnews.com/vdcdzz0s.yt05o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما