تاریخ انتشار :شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵
مديرعامل ساپكو در نشست با سازندگان فرانسوي تاكيد كرد:

در همكاري هاي جديد خود استراتژي برد- برد را دنبال مي كنيم

مدیر عامل ساپکو در نشست با هيات فرانسوي اظهار داشت: انتظار داريم سازندگان خارجي ضمن همكاري مشترك با قطعه سازان داخلي، بر كيفيت، تحقيق و توسعه و مهندسي تمركز بيشتري داشته و در همكاري هاي خود استراتژي برد- برد را در نظر داشته باشند.
در همكاري هاي جديد خود استراتژي برد- برد را دنبال مي كنيم
به گزارش حدیدنیوز به نقل از  ایکوپرس مديرعامل ساپكو در نشست مشتركي كه معاونان و مديران ساپكو در آن حضور داشتند، ورود سازندگان خارجي جديد در زنجيره تامين ايران خودرو را منوط به بومي سازي قطعات و استفاده از دانش فني روز در آنها دانست و افزود: سازندگان فرانسوي در صورت قبول اين شرايط قادر خواهند بود افزون بر تامين قطعات محصولات جاري شركت ايكاپ در توليد محصولات آتي اين شركت بر روي پلتفرم 208 و 301 و همچنين پلتفرم جديد ايران خودرو مشاركت داشته باشند.
 
وي خط مشي جديد ايران خودرو در همكاري هاي جديد را محصول شرايط توليد و لزوم تمركز بر توان داخلي عنوان كرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به اين كه امروز توان سازندگان داخلي ما پيشرفت قابل توجهي داشته،‌ ديگر با روش و كيفيت گذشته قادر به همكاري نخواهيم بود.  
 
در مورد كيفيت محصولات خود كوتاه نمي آييم
 
آرنود پقا، معاون فروش ايكاپ ضمن معرفي شركت مشترك ايران خودرو و پژو به سازندگان فرانسوي و تاكيد بر تكيه آن بر توان ساپكو در تامين قطعات و فعاليت هاي بومي تصريح كرد: از آنجا كه ايكاپ با فلسفه بهترين كيفيت و قيمت براي مشتري و شركت و توسعه صنعت خودرو ايران فعاليت خود را آغاز كرده است، در خصوص كيفيت، اهميت به برنامه زماني و تداوم در پيشرفت و رشد بهره وري چشم پوشي نخواهدداشت و فرايند انتخاب تامين كنندگان را با جديت پيش خواهد برد.  
 
وي با اشاره به اين كه زمان توليد محصول بصورت CKD در ايران به سر رسيده است، يادآور شد: خودروي 301 را با بومي سازي 60 درصد آغاز كرده، اين ميزان را به 80 درصد خواهيم رساند.
 
معاون فروش ايكاپ ضمن بيان تجربه موفق همكاري هاي گذشته با ساپكو و سازندگان محلي، خودروهاي 301 ، 208 و 2008 را توليدات باكيفيت پژو براي بازار ايران عنوان كرد و افزود: برنامه صادرات 30درصد از توليدات ايكاپ از اهداف اصلي ماست.
 
اين نشست با معرفي صنعت خودرو كشور و اهداف ايران خودرو و ساپكو براي سازندگان فرانسوي توسط مدير مطالعات و برنامه ريزي استراتژيك و اعلام اهداف و برنامه هاي پروژه پلتفرم جديد ايران خودرو از سوي معاونت خريد اين شركت ادامه يافت و با پرسش و پاسخ هيئت فرانسوي به كار خود پايان داد. http://hadidnews.com/vdcdzs0s.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما