تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
طی ۸ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری تولید انواع خودرو در کشور به ۴۲۵ هزار و ۲۵۳ دستگاه رسید.
تولید بیش از ۴۲۵ هزار دستگاه "خودرو"
به گزارش حدیدنیوز؛ در این مدت تولید خودروهای سواری بالغ بر۳۶۱ هزار و ۹۷ دستگاه گزارش شده است.

این گزارش می افزاید: طی ۸ ماهه گذشته تولید وانت به تعداد ۵۹هزار و ۲۱۱دستگاه، کامیون ۴ هزار و ۶۷۲ دستگاه، اتوبوس ۲۱۹ دستگاه و مینی بوس ۵۴ دستگاه رسیده است.

این گزارش حاکیست: طی ۸ ماهه نخست سال جاری پراید نسیم و صبا به تعداد ۱۲۲ هزار و ۹۶ دستگاه، پژو پارس به تعداد ۵۳ هزار و ۱۶۰ دستگاه، پژو ۴۰۵ بالغ بر ۳۷ هزار و ۴۳۴ دستگاه، سمند به تعداد ۳۳ هزار و ۵۷۰ دستگاه، تیبا به تعداد ۲۱ هزار و ۹۳۴ دستگاه، رانا به تعداد ۱۷ هزار و ۲۰۴ دستگاه، تندر ۹۰ به تعداد ۱۳ هزار و ۵۸۵ دستگاه، محصولات رنو به تعداد ۱۱ هزار و ۶۲۴ دستگاه، MVM به تعداد ۱۱ هزار و ۴۱۳ دستگاه، پراید نسیم و صبا دو گانه سوز ۷ هزار و ۴۵۸ دستگاه و مگان بالغ بر یک هزار و ۱۷۸ دستگاه تولید شده است.

همچنین در ۸ ماهه گذشته انواع مزدا بالغ بر ۳۶۳ دستگاه و تینا ۶۹۶ دستگاه تولید شده است.

برپایه این گزارش؛ در آبان ماه سال جاری به تعداد ۶۰ هزار و ۴۶۵ دستگاه انواع خودرو همچنین بالغ بر ۵۰ هزار و ۶۸۹ دستگاه خودروی سواری تولید شده است.

اطلاعات بیشتر در: http://www.eranico.com/fa/content/۱۹۰۰۰/%d۸%aa%d۹%۸۸%d۹%۸۴%db%۸c%d۸%af-%d۸%a۸%db%۸c%d۸%b۴-%d۸%a۷%d۸%b۲-۴۲۵-%d۹%۸۷%d۸%b۲%d۸%a۷%d۸%b۱-%d۸%af%d۸%b۳%d۸%aa%da%af%d۸%a۷%d۹%۸۷-%۲۲%d۸%ae%d۹%۸۸%d۸%af%d۸%b۱%d۹%۸۸%۲۲#ixzz۲ma۹۳d۵NS
منبع این مطلب سایت ارانیکو می باشد. http://hadidnews.com/vdcdzj0x.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما