تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۷
گزارش تمرین آبی‌پوشان

مسی با استقلال تمرین کرد!

تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب خسرو حیدری برگزار شد.

به گزارش حدیدنیوز، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از سفر به مسجد سلیمان ساعت ۱۸:۰۰ امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری کرد. خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز استقلال بود که به نظر می‌رسد این بازیکن یکی از غایبان احتمالی آبی‌پوشان برای دیدار روز پنج‌شنبه است. عدم حضور این بازیکن در تمرین امروز این شایعه را قوت بخشید.

* حنیف عمران‌زاده که موفق نشده بود در کارهای گروهی آبی‌پوشان شرکت کند امروز در تمرین حاضر نشد و فعلاً باید تا یکی‌، دو هفته به درمان پای مصدوم خود بپردازد.

* قبل از شروع تمرین امروز هاشم بیگ‌زاده به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* خراسانی شاعر معروف که معمولاً در برنامه‌های تلویزیونی حاضر می‌شود امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کرد که مورد استقبال اعضای این تیم قرار گرفت. قلعه‌نویی نیز چند دقیقه با خراسانی به گفت‌وگو پرداخت.

* قبل از شروع تمرین امروز امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای چند دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت وی خطاب به بازیکنان گفت: بازی مقابل تیم‌های ته جدول همیشه سخت است و شما نباید جایگاه این تیم را در نظر گرفته و باید تمام حواستان به این موضوع باشد که نظم تیمی را خوب رعایت کنید ما از این بازی هم ۳ امتیاز می‌خواهیم که باید آن را به دست بیاوریم.

* هنگامی که هنوز تمرین آغاز نشده بود گلرهای استقلال به همراه امیرحسین صادقی مشغول گفت‌وگو با کریم بوستانی بودند آنها در مورد لباس دروازه‌بانان استقلال صحبت می‌کردند که صادقی نیز توضیحاتی را پیرامون این مسئله به مربیان استقلال داد.

* تعدادی از بازیکنان تستی امروز در محل تمرین حاضر شدند که یکی از ‌آنها با پیراهن شماره ۱۰ لیونل مسی به محل تمرین آمد البته وی اجازه حضور در کارهای گروهی را پیدا نکرد و تنها دور زمین می‌دوید.

* آندرانیک تیموریان با ۱۵ دقیقه تأخیر به محل تمرین رسید.

* محمد قاضی هنگامی که به محل تمرین رسید متوجه شد پدرش نیز در کنار زمین حضور دارد. وی به سمت او رفت و برخورد گرمی با پدر خود داشت.

* پیروزی تیم ملی والیبال در دومین مسابقه خود باعث شده بود تا اطرافیان تیم و همچنین بازیکنان پیرامون این مسئله صحبت کنند. کادر فنی استقلال هم از برد تیم ملی والیبال خوشحال بود.

* هوتن قلعه‌نویی فرزند سرمربی استقلال امروز در تمرین استقلال حضور داشت.

* حمید ملک‌احمدی، رضا نعلچگر، میرشاد ماجدی و ادموند اختر نفراتی بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس بازیکنان در گروه‌های چند نفره بازی آقاوسط را انجام دادند. در مرحله بعد آدمک‌هایی در زمین کاشته شد که بازیکنان نحوه انتقال توپ از خط دفاع به حمله را با این موانع تمرین می‌کردند در مرحله پایانی نیز فوتبال درون تیمی انجام شد که کادر فنی استقلال این تمرینات را زیرنظر گرفت.

* تیم فوتبال استقلال فردا ساعت ۱۰ صبح تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد و آبی‌پوشان با اتوبوس راهی مسجدسلیمان می‌شوند.

دیدار دو تیم در هفته هفتم روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد. http://hadidnews.com/vdcdxz0s.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما