تاریخ انتشار :شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
بازرسان می گویند سه مار شاه کبرای زنده در داخل قوطی های چیپس سیب زمینی کشف شده اند
کشف سه مار شاه‌کبرا در قوطی چیپس +عکس
به گزارش حدیدنیوز به نقل از پارسینه، مقام‌های آمریکایی گفته اند یک مرد در ایالت کالیفرنیا پس از کشف سه مار شاه کبرای زنده در چند قوطی چیپس بازداشت شده است. این قوطی‌ها در بسته‌ای بودند که رویش آدرس این مرد نوشته شده بود.
مقامات گمرک مارها را که طول هر کدام بیش از یک ونیم متر است به هنگام بازرسی بسته‌ای پیدا کردند که در ماه مارس به آدرس آقای فرانکو فرستاده شده بود.

در این بسته همچنین سه لاکپشت نرم کاسه چینی آلبینو کشف شد.ماموران فدرال بنابر ملاحظات ایمنی مارها را نگه داشته‌اند اما لاک پشت‌ها را به منزل آقای فرانکو در منطقه مونتری پارک، کالیفرنیا تحویل دادند.
 


دادستانی گفته است ماموران با مجوز دادگاه، خانه این فرد را بازرسی کرده‌اند و در اتاق خواب کودکان، حیوانات زنده‌ای را کشف کرده‌اند، از جمله یک تمساح مورلت، لاک‌پشت‌های گازگیر الیگاتور، لاک‌پشت گازگیر معمولی، و پنج لاک‌پشت الماسی، که همه آنها جز گونه‌های تحت حفاظت در آمریکا هستند.

به گفته مقام‌های آمریکایی، ظاهرا آقای فرانکو با فردی در آسیا در مورد ارسال لاک‌پشت‌ها از هنگ کنگ به آمریکا پیامک رد و بدل کرده است.

بر اساس اسناد دادگاه، در این پیامک‌ها، آقای فرانکو گفته است که او قبلا نیز کبراهای زنده به دست آورده است و قصد داشته پنج مار را به خویشاوندانش در ایالت ویرجینیا بدهد.

 
اسناد دادگاه نشان می دهد او همچنین به فرد دیگری گفته بود که قبلا ۲۰ شاه کبرا در دو بسته دیگر وارد کرده بود، اما همه آنها به هنگام حمل و نقل جان دادند.

مقام‌های آمریکایی به روزنامه لس آنجلس تایمز گفته‌اند که دو کبرا از سه کبرای که در ماه مارس توقیف شدند، در باغ وحش سن دیگو هستند در حالی که کبرای سوم به دلایل نامعلوم مرده است.

اگر آقای فرانکو مجرم شناخته شود ممکن است با بیست سال محکومیت به زندان روبرو شود. http://hadidnews.com/vdcdxz0s.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما