تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۷
یک شرکت هرزه ساز فرانسوی که سالهاست در راستای اقدامات ضد انسانی فعالیت می کند و زنان و مردان مصنوعی برای شهوت رانان می سازد و به این سبک به بشریت توهین و تحقیر می کند اخیرا در دفاع از ارتش آزاد و فاسد و فاحشه های سوریه ای بر آمده و اعلام کرده است که در راستای حمایت از مخالفان رژیم بشار اسد زنان مصنوعی را برای تخلیه شهوات انسانی سربازان ارتش آزاد سوریه بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهد و در گزارشی مفصل که یک مجله هرزه نگار فرانسوی آن را منتشر کرده است این اقدامش را علنی کرده است.



این شرکت همچنین اعلام کرده است که هیچ محدودیتی برای ارسال زنان مصنوعی ندارد و هر تعدادی که فرماندهان ارتش آزاد سوریه بخواهند در اختیار آنها قرار مید هند .این زنان مصنوعی که می تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهند متاسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی می باشد .



بر اساس گزارش های منتشر شده صاحب این شرکت فرانسوی یکی از شیخ نشیان قطری است که زد و بند های مالی هم با امیر جدید قطر دارد.



گفتنی است تا به حال چندین محموله از این زنان مصنوعی برای تخلیه غرایض جنسی سربازان وحشی ارتش آزاد سوریه که گویا دیگر زنان واقعی آنها را ارضا نمی کند ارسال شده است.



لازم به ذکر است که یک دستگاه تانک فرانسوی به رنگ صورتی با چندی از این زنان مصنوعی برای تبلیغات و جمع آوری کمک از مردم برای این حرکت به اصطلاح بشر دوستانه در خیابان های اصلی چند شهر فرانسه تردد کرده و محموله های خودشان را برای ترویست های سوری ارسال کرده اند ، تصویر بالا کاملا گویا می باشد. http://hadidnews.com/vdcdxo0x.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

sasan
از این کافرا این چیزا بعید نیست
saeed
آخر زمان که میگن فرا رسیده، خدا به دادمون برسه.
خداوند فرمود:" من شما را زوج آفریدم."

اینها کسانی هستند که مخالف فطرت انسانی و دین مبین اسلام هستند.

به امید طهور امام زمان(عچ)و نابودی همه ی ظالمان وکافران و مشرکان ودشمنان اسلام.
احسان
واقعا نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم شرم آوره
kimia
کارشون اونقدر شرم آوره که توصیفش تو کلام نمی گنجه.
حمید
این اعمال شیطانی وکثیف ازعلائم ونشانه های آخرالزمان است
الهم عجل لولیک الفرج
اینامنتظرند ببینند دین اسلام چه چیز رو حلال یا حرام کرده/فورا اون مغز پوکشونو توی اینجور کارهای فاسد استفاده میکنن وبه اصطلاح خودشون کشف جدید میکنن.