تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۹
در این بازی سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه ۸۰ تک گل برتری تیم پرسپولیس را به ثمر رساند.
برتری پرسپولیس برابر تراکتورسازی ۱۰ نفره
تیم فوتبال پرسپولیس نخستین دیدارش در لیگ سیزدهم را درحالی با پیروزی پشت سر گذاشت که تراکتورسازی از دقیقه ۴۸ با اخراج مرتضی اسدی با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه می‌داد.

به گزارش حدیدنیوز، دومین دیدار از روز نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۲:۱۵ امشب چهارشنبه بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در این بازی تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان تبریزی‌اش به پیروزی دست یافته و لیگ سیزدهم را با برد آغاز کند.

در این بازی سرد و کسل کننده که قضاوت آن برعهده محسن قهرمانی بود، سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه ۸۰ تک گل برتری تیم پرسپولیس را به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه ۸۶ هم مجددا دروازه تراکتورسازی، تیم پیشین خود را باز کرد که با بالارفتن پرچم کمک داور، این گل به نشانه آفساید مردود شد.

البته پرسپولیسی‌ها که در دقیقه ۱۱ نیمه نخست یک ضربه پنالتی را توسط رضا حقیقی از دست داده بودند، حتی در شرایطی که مرتضی اسدی مدافع تراکتورسازی در دقیقه ۴۸ به خاطر خطا روی هادی نوروزی از زمین اخراج شده بود هم نتوانستند بازی قابل قبولی را ارائه دهند اما در نهایت روی یک ضد حمله سیدصالحی موفق شد دروازه این تیم تبریزی را باز کرده و زمینه‌ساز این پیروزی ارزشمند سرخپوشان تهرانی شود.

در این بازی که خیلی‌ها آن را جنگ علی کریمی و جواد کاظمیان بازیکنان گذشته پرسپولیس و فعلی تراکتورسازی با علی دایی سرمربی سرخپوشان تهرانی می‌دانستند، این علی دایی بود که در نیمه مربیان با تعویض‌های خوب خود، برتری پرسپولیس را رقم زد و شاگردان مجید جلالی را دست خالی به خانه باز گرداند.

پرسپولیس با این پیروزی دومین تیم برنده لیگ سیزدهم لقب گرفت و در حال حاضر پس از تیم استقلال صنعتی خوزستان در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.
همچنین استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در هفته اول سیزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۲۲ به مصاف یکدیگر رفتند.

با توجه به اینکه این مسابقه از هفته اول لیگ برتر بود دو تیم چندان عملکرد خوبی ارائه نکردند و بازی بسیار کم موقعیت بود. تنها در ۱۰ دقیقه پایانی بازی دو تیم موقعیت‌هایی را ایجاد کردند.

در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید. گل‌های بازی را عادل کلاه‌کج بازیکن سابق پرسپولیس در دقیقه ۸۴ از فاصله ۳۵ متری و میلاد میداودی که سابقه بازی در استقلال را دارد در دقیقه ۸۹ به ثمر رساندند.

هواداران نیز از بازی استقبال خوبی به عمل نیاوردند و تنها حدود ۲ هزار هوادار به ورزشگاه آمدند.

استقلال خوزستان اولین دیدارش را در لیگ برتر انجام داد و در اولین گام خود توانست به یک پیروزی شیرین برسد.

هدایت استقلال خوزستان بر عهده عبدالله ویسی است و هدایت ذوب آهن را لوکا بوناچیچ در اختیار دارد. http://hadidnews.com/vdcdx90x.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما