تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۸
سازمان حقوق بشر به انتقاد از لیونل مسی و محکوم نمودن مسی بابت حضورش در کشور گابن و شرکت در مهمانی های رژیم ستمگر گابن محکوم نمود.
مسی بخاطر شرکت در مهمانی های ستمگران گابن محکوم شد
سازمان حقوق بشر به انتقاد از لیونل مسی و محکوم نمودن مسی بابت حضورش در کشور گابن و شرکت در مهمانی های رژیم ستمگر گابن محکوم نمود.

مسی برای بازدید از کشور گابن و برای افتتاح یک آکادمی فوتبال وارد کشور گابن شده بود، با جنجال های بسیاری مواجه شد، گزارشات مختلفی مبنی بر دریافت رشوه توسط مسی منتشر گردید که هرکدام از سوی دولت گابن رد شد.

رهبر جنجالی گابن، علی بانگو، از سوی سازمان حقوق بشر به علت کشتار کودکان، و نقض حقوق مردم و تقلب در انتخابات این کشور تحت تحریم قرار دارد.

سازمان حقوق بشر با انتشار بیانیه ای خطاب به مسی اظهار داشت:
-

لیونل مسی ادعا می کند که به عنوان یک سفیر یونیسف برای ترویج ورزش و دوستی و همبستگی جهانی وارد گابن شده و قصد کمک به سطح فکری و رشد جوانان و نوجوانان گابن را داشته، اگر او چنین قصدی را داشته می توانسته است از راه های دیگری و به صورت رسمی وارد عمل شود؛ اما او با نقض تمامی مواضین یونیسف با ستمگران حکومت گابن در مهمانی های مجلل شرکت کرده و با آنها در جشن های اشرافی شریک بوده است.

مسی پیش از این اظهار داشته که طرفدار آزادی و صلح در جهان است اما این رفتار او تمامی این سخنان او را نقض می کند و هیچ دلیل یا بهانه ای نمی تواند برای سفر او به گابن قانع کننده باشد، و سفر مسی به گابن و حضور در کنار رهبر ستمگر گابن علی بانگو را محکوم می نماییم. http://hadidnews.com/vdcdsf0s.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما