تاریخ انتشار :شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۶
اعتراف جناب مطهری به تشتت آراء در فراکسیون رهروان و اشاراتی به فعالیت وکیل الدوله‌های جدید
آغاز دور جدید فعالیت وکیل الدوله‌ها
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، نویسنده وبلاگ صبح قریب در آخرین پست خود نوست :ا‌عتراف جالب مطهری در پاسخ به این سوال بازمی گردد که فکر نمی‌کنید که اصولا فراکسیون (اصولگرایان) رهروان رای یکدستی ندارد؟که می گوید: بله، «فراکسیون رهروان» از نظر گرایش فکری و سیاسی یکدست نیست، ما در فراکسیون از تیپ اصلاح‌طلب داریم تا افرادی نزدیک به جبهه پایداری.



منتقد سال های دور آیت الله هاشمی که به طرفدار دو آتشه استوانه نظام تبدیل شده در حیات سیاسی خود یک موضوع را فراموش کرده و آن هم روی دیگر سکه در بازی سیاست است.

علی مطهری که با مقاله‌های آتشینش در روزنامه کیهان در اعتراض به عملکرد اصلاح طلبان و نقد تکنوکرات گرایی هاشمی اسم و رسمی به دور از نام پدر برای خود رقم زد و توانست با عملکرد انتقاد گرایانه خود نسبت به جریان اصلاح‌طلبی در لیست اصولگرایان در مجلس هفتم قرار بگیرد حالا این روزها به غیر از اینکه سخنگویی «فتنه گران» را به عهده دارد به عنوان نماد عقل گرایی در صف طولانی رسانه‌های زنجیره‌ای قرار گرفته تا با عنوان و چهره‌ای دلسوز! بلندگوی افراطیون گذشته شود.



رئیس مادم العمر موسسه فرهنگی شهید مطهری که از نمونه ارث های شش دانگ برای جریان آقازادگی است هر روز در گفتگو بارسانه های خبری آراء شاذ ارائه می کند یا فتنه گران را مانند فیل هوا.



علی خان مطهری این بار در گفتگو با سایت آفتاب به دلایل عدم رای اعتماد بهارستان نشینان به محمد علی نجفی اشارات گهر بار دارند و می گویند : کمتر کسی فکرش را می‌کرد، ایشان رای‌اعتماد نیاورند، به‌هرحال مخالفان تلاش برای افتادن وزیر آموزش را ادامه دادند و سرانجام موفق شدند.


‌او در پاسخ به سوال الغایی خبرنگار آفتاب در مورد اینکه خیل نامه‌ها یا شبنامه‌های پخش‌شده میان نمایندگان در این وضعیت(عدم اعتماد به نجفی)تاثیرگذار بود، پاسخ می دهد: به‌هرحال پخش این نامه‌ها خلاف آیین‌نامه داخلی مجلس است و هیات‌رییسه باید با آن برخورد می‌کرد.

ماجرای شب نامه های خیالی یا اسناد واقعی از خدمات ویژه رئیس محترم سازمان میراث فرهنگی به فتنه گران و اردو کشان خیابانی که به ظاهر ماجرا و با همت آتشفشان بصیرت دست آویز گروه اعتدلیون شده به کنار بماند... لپ ماجرا باز می گردد به توافق پشت پرده فراکسیون مدعی اصول گرایی در رای اعتماد همه جانبه به کابینه روحانی است که بنا به اعتراف آقای مطهری از عناصر اصلاح طلب هم عضو پذیرفته . استدلال خبرنگار و شخص پاسخ گو هم یکی است آن دو این هم افزایی را به دلیل محوریت جناب آقای «رئیس» در فراکسیون و نطق آتشی آقای جلالی در حمایت از کلیت کابینه می دانند و در تعجبند که چرا این اقدام فراکسیونی نتوانست برای کابینه یازدهم تمامی آراء را جارو کند.

‌خبرنگار آفتاب از آقای مطهری می پرسد‏، مگر قرار نبود، بنای رهروان بر همراهی با کابینه باشد؟ سخنان کاظم جلالی به‌عنوان رییس این فراکسیون در روز نخست رای‌اعتماد، این تلقی را ایجاد کرده بود که رای رهروان به کابینه مثبت است؟ البته رای رهروان خیلی هم منفی نبود، برای نمونه اصولگرایان مصمم بودند که شش وزیر را حذف کنند، در مورد آخوندی و زنگنه هم خیلی اصرار داشتند و آخر موفق نشدند، اما بنا بر این بود تا «فراکسیون رهروان» به حداقل مخالفت‏ها اکتفا کند و اسمی اعلام نشود، اما بدون شک نام‌بردن از دو وزیر در روز پنجشنبه در رای نهایی نمایندگان تاثیرگذار بوده است.

ا‌عتراف جالب مطهری در پاسخ به این سوال بازمی گردد که فکر نمی‌کنید که اصولا فراکسیون (اصولگرایان) رهروان رای یکدستی ندارد؟بله، «فراکسیون رهروان» از نظر گرایش فکری و سیاسی یکدست نیست، ما در فراکسیون از تیپ اصلاح‌طلب داریم تا افرادی نزدیک به جبهه پایداری. حلقه پیوند اینها درواقع شخص آقای لاریجانی است، در برخی موقعیت‌ها اینها نمی‌توانند تصمیم واحد بگیرند، مثلا در بین فراکسیون رهروان افرادی بودند که به اندازه اصولگرایان روی تبری‌جستن از فتنه تاکید داشتند و عده‏ ای بودند که این مساله را اساسا یک مساله ضروری نمی‌دانستند.

نظریه نویسنده : خدا را سپاسگزارم که به بنده توفیق حیات در این دنیای فانی داد که نظاره کنم افرادی را که دیروز نمایندگان مجلس را متهم به وکیل الدوله‌ای دولت نهم و دهم می کردند و حال خودشان در صف پیش قراوان دفاع از دولت جدید ایستاده و نام وکیل الدوله‌های جدید را یدک می کشند.

یا نظاره گر این اعتراف تلخ سیاسی باشم که فراکسیونی که عنوان اصولگرایی را یدک می کشد اعضای آن فعالان جناح رقیب باشند و یا به زبان دیگر ماجرا را ختم کنم که بنا به اعتراف اعضای ارشد فراکسیون رهروان مشخص شد همه افرادی که در این فراکسیون حضور دارند خیلی هم اصول گرا نیستند... شاید اصلاح طلب باشند، شاید.
http://hadidnews.com/vdcds90x.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی سر طناب بر گردن آقایان دست هاشمی است همین نتیجه را دارد ایکاش اینها اراده یا اجازه داشتند تا خودشان تصمیم بگیرند و حرف بزنند بالاخره دنیا دوستی و تامین آینده هم برای فراکسیون اصلی است که غیر از آین از آن خروجی ندارد