تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۷
رییس سازمان توسعه صادرات کشور نیجریه با اشاره به این که محصولات ایران خودرو توان بسیاری برای کسب سهم بازار در این کشور را دارند، خواستار صادرات این محصولات به این کشور شد.
نیجریه گزینه ایران خودرو برای توسعه بازار آفریقا
 الاسگام آوالو، رییس سازمان توسعه صادرات نیجریه پس از بازدید از خطوط تولیدی ایران خودرو تاکید کرد: سیاست های دولت نیجریه ارایه مشوق به تولیدکنندگان در نیجریه است و تولید محصولات ایران خودرو در این کشور با سرمایه گذاری طرف نیجریایی، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که بازار خودروی نیجریه از نظر موقعیت، مهم ترین بازار غرب آفریقاست، افزود: نیجریه از نظر اقتصادی در حال توسعه است و شرکت های خارجی می توانند از این بازار درحال رشد، سود خوبی کسب کنند.

آوالو همچنین ادامه داد: نیجریه از نظر جمعیتی نیز با 170 میلیون نفر و بیش از 36 ایالت، یکی از پرجمعیت ترین کشورهای غرب آفریقا محسوب می شود.

 در این نشست همچنین سعید تفضلی، معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو با اشاره به اهمیت بازار نیجریه در غرب آفریقا گفت: ایران خودرو مذاکراتی با یک شرکت معتبر بین المللی تولیدکننده خودرو در این کشور انجام داده و قرار است که با سرمایه گذاری این شرکت از ظرفیت های تولیدی آن برای تولید محصولات خود در آفریقا استفاده کند.

لازم به ذکر است که به دلیل پتانسیل بالای بازار خودروی نیجریه، بسیاری از برندهای مطرح خودرو در دنیا از جمله فولکس واگن، پژو و کیا در این کشور چند سایت تولیدی احداث کرده و ضمن کسب سهم خوبی از بازار این کشور، محصولات تولیدی خود در این سایت ها را به سایر کشورهای آفریقایی نیز صادر کرده اند. http://hadidnews.com/vdcdox0s.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما