تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۲
موسسه مالی و اعتباری کوثر در تبلیغات خود عنوان می کند طی چند سال آینده جزو ۵ بانک برتر ایران خواهد شد.
شیوه جدید موسسات اعتباری در تبلیغات
موسسات اعتباری در شرف تاسیس که هنوز نتوانسته اند مجوز نهایی بانک شدن خود را دریافت کنند اخیرا روش جدیدی را برای تبلیغات برگزیده اند.

به گزارش حدیدنیوز؛ چند وقتي است که موسسه مالی و اعتباری کوثر در تبلیغات خود عنوان می کند طی چند سال آینده جزو ۵ بانک برتر ایران خواهد شد.

اینکه در تفکر مدیران عالی این موسسه چنین تفکری حاکم شده که در چند سال آینده جزو ۵ بانک برتر ایران بشوند امری پسندیده و خوبی است اما اینکه بر خلاف قوانین و مقررات این موضوع عنوان شود و از آن به عنوان یک اهرم تبلیغاتی استقاده شود مورد سال جدی است.

این موسسه مالی و اعتباری که هنوز مجوز موسسه بودن خود را نیز به طور نهایی اخذ نکرده است و از منظر نهاد بالاتر یعنی بانک مرکزی یکی از موسسات در شرف تاسیسی است که در صورت عدم تخطی از قانون مجوز موسسه بودن آن صادر می شود چگونه به خود این اجازه را می دهد که خود را در چند سال آینده جزو بانک های برتر بنامد؟

این موضوع در سخنرانی ها و همایش های این موسسه کاملا به وفور دیده می شود.مسئولان بانک مرکزی باید به این نکته توجه داشته باشند که عموم مردم برای سپرده گذاری در بانک ها و موسسات به این صحبت ها اعتماد کرده و خیلی به این نکته توجهی ندارند که این موسسه هنوز در شرف تاسیس است و ممکن است حتی مجوز موسسه بودن را نیز کسب نکند چه برسد به بانک شدن.

همچنین موسسه اعتباری عسكریه نیز چندی است در تبلیغات خود از عنوان "همراه روشن، بانک بیدار" استفاده می کند که این موضوع نیز جای سوال و برخورد دارد. http://hadidnews.com/vdcdo90x.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما