تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۷
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ارتباطات تقریبا تعطیل است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، حسین نیازآذری نماینده مردم بابل، امروز سه‌شنبه طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: با توجه به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در مورد مسائل کلی کشور به ویژه هماهنگی و وحدت قوای سه‌گانه در جهت خدمت به مردم از صدا و سیما انتظار نداشتیم که بعد از فرمایشات ایشان دوباره مسائل مجلس و دولت را در دستور کار قرار دهد.

وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر نیرو گفت: با توجه به اینکه سالانه حدود ۷۰۰ میلی‌متر باران در مازندران داریم ولی مردم مازندران از کمبود آب زراعی مخصوصا آب شرب نگرانند.

نیازآذری ادامه داد: یک سوم شهر بابل دچار کمبود شدید آب است و بر همین اساس از وزیر نیرو انتظار داریم به پروژه آبرسانی به شهرهای مختلف توجه کند.

نماینده مردم بابل در مجلس اظهار داشت: از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم نسبت به اتمام کنار گذر جنوبی بابل که بعداز گذشت ۱۱ سال فقط ۴۸ درصد پیشرفت داشته توجه لازم را داشته باشد.

وی همچنین از رئیس جمهور خواست که تذکرات لازم را به وزارت ارتباطات بدهد چرا که تقریبا این وزارتخانه تعطیل است؛ مردم مشکلاتی دارند که باید حل شود.

نماینده بابل به وزیر جهاد کشاورزی هم گفت: جیب کشاورزان و دامداران خالی است و در شرایط سختی به سر می‌برند لذا برای آغاز کشت بهاره نیازمند حمایت جدی هستند.

نیازآذری از وزارت بهداشت هم خواست که نسبت به تامین داروهای بیماران خاص توجه جدی داشته باشد. http://hadidnews.com/vdcdo90f.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما