تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۴
تا به حال ماهی های زیادی را دیده اید که بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند اما در اعماق آب ها ماهی هایی وجود دارند که بسیار درنده هستند.
۱۰ قاتل اقیانوس+عکس
به گزارش حدیدنیوز، دنیای زیر آب بسیار زیبا و جذاب است و البته دارای ویژگی های خاص خودش است دریاها و اقیانوس ها مملو از ماهی های رنگارنگ و دوست داشتنی هستند. این درحالی است که همیشه این زیبایی پایدار نبوده است و ماهی هایی نیز در دریا حضور دارند که از شیر جنگل نیز درنده تر هستند.

سفره ماهی آسیایی



یکی از ماهی های بسیار کشنده که در آب های دنیا وجود دارد را می توان در جنوب شرقی آسیا پیدا کرد. سفره ماهی های برقی بسیار کوچک می توانند یک انسان را بکشند حال فرض کنید یک سفره ماهی پهن پیکر چه بلایی سر انسان ها می آورد. این ماهی نزدیک به ۳ متر طول دارد و وزن آن نیز ۹۰۰ کیلوگرم است. این ماهی غافل گیر کننده و بسیار ناگهانی به قربانی های خود حمله می کند.

Muskellunge 


یکی دیگر از ماهی های مرگبار دنیا در انگلستان دیده شده است. این ماهی "Muskellunge" نام دارد آرواره هایی بسیار مرگبار دارد به طوری که موجودی توانایی در رفتن از دست آن را دارد. این ماهی با تمام درندگی اش برای انسان ها تا به حال مشکلی ایجاد نکرده است ولی حیوانات را خیلی راحت از بین می برد. شیوه اصلی حمله او به این گونه است که حیوانات را گاز گرفته و به زیر اب می برد تا خفه شوند سپس با ارواره هایش آن ها را تکه تکه می کند.

ال الکتریکی 


این ماهی یکی از کشنده ترین ماهی های آمازون است و میتواند برقی از خود رها کند که یک اسب را به راحتی از پای در می آورد. این ماهی در یک حمله می تواند ۶۰۰ ولت از خود رها کند که این مقدار می تواند یک انسان را بکشد. این ماهی می تواند تا ۲ متر رشد کند و همچنین وزن آن نزیک به ۲۵ کیلوگرم است.

کروکدیل ماقبل تاریخ 




یکی از خطرناکترین ماهی های دنیا در دوران ژوراسیک در جنوب آمریکا می زیسته است. این ماهی نزدیک به ۵ متر طول و همچنین ۲۰۰ کیلوگرم وزن داشته است. فک این ماهی بلند و با دندان های تیز و بلند بوده است. این ماهی معمولا به سمت شکم دیگر حیوان ها حمله می کرده و با دندان هایش آن ها را تیکه می کرده است. البته در آن زمان انسانی نبوده است که بخواهد کشته شود ولی حیوانات زیادی به دست این ماهی درنده کشته شده اند.

کوسه وحشی(Bull Shark) 




کوسه یکی از درنده ترین موجودات دریاهاست البته در میان کوسه ها "کوسه وحشی" بسیار خطرناک تر است. این کوسه نزدیک به ۳.۵ متر طول دارد و وزن آن نیز بیش از ۲۵۰ کیلوگرم است. در بسیاری از دریاهای دنیا این کوسه دیده شده است و تا به حال انسان های زیادی قربانی آن شده اند. این کوسه قوی ترین آرواره را در میان ماهی های زنده دارد و می تواند هر انسانی یا حیوانی را از بین برد.

ببر ماهی

یکی از ماهی های ترسناک و همچنین درنده دریاها "ببرماهی" نام دارد. این ماهی به اندازه ای ترسناک است که حتی "پیرانا" نیز از آن می ترسد. این ماهی نزدیک به ۳ متر طول دارد و وزن ان نیز می تواند به ۳۰ کیلوگرم برسد. این ماهی بیشتر در حوالی آفریقا دیده شده است و دندان های آن می توانند هر موجودی را در کسری از ثانیه نابود کند. هرکدام از دندان ها ان می تواند تا ۵ سانتی متر رشد کند و حالت مثلثی خاصی دارد.

گربه ماهی



یکی از وحشتناکترین قاتلین امریکای جنوبی و همچنینی بزرگترین ماهی که در منطقه امازون دیده شده است "گربه ماهی" نام دارد. این ماهی ظاهری زیبا بارنگ ابی یا مشکی دارد اما اگر آن را از نزدیک ببینید مطمئنان دچار ترسی بی امانی می شوید. طول این ماهی تقریبا ۳ متر است و موارد زیادی گزارش شده است که می توان یک انسان را کاملا بخورد.

ماهی گونچ



در میان نپال و هند یکی رود جریان دارد که نام آن "کالی" است. در این رودخانه موجودی بسیار عجیب و همچنین بد شکل وجود دارد که می تواند یک انسان را تنها با دوحرکت از پای در آورد. این ماهی که نامش "کونچ" است از دسته گربه ماهی ها است و البته دندان های بسیار تیزی دارد و شاخک های ان نیز به راحتی پوست هر حیوانی را می برد. این ماهی طولی ۱.۵ متری دارد و وزن آن می توان به ۱۳۶کیلوگرم نیز برسد.

باراکودا کبیر



یکی از ماهی های درنده که در شرق آمریکا زندگی میکند "باراکودا کبیر" نام گرفته است. این ماهی دندان های بسیار تیزی دارد که نزدیک به ۶ سانتی متر رشد می کنند و البته وزن آن نیز میتوان به ۸۰ کیلوگرم برسد. حداکثر رشد این ماهی تا ۴ متر است به همین دلیل او را "اژدر دریا" ها نیز می شناسند. این ماهی به هر چیز براقی که در داخل آب باشد حمله می کند و آن را از بین می برد.

گربه ماهی ولش



بسیاری از جهانگردان می گویند آب های اروپا بسیار امن است و ماهی های درنده زیادی ندارد که البته این ادعای آن ها را "گربه ماهی ولش" نقض می کند. این ماهی در روسیه، اسپانیا و آلمان دیده شده است و یک شکارچی بی رحم است. این شکارچی می تواند تا ۲۰۰ کیلوگرم وزن و تا ۴ متر طول داشته باشد و البته بسیاری از دندان های او که تنها هنگام شکار خودنمایی می کنند می ترسند این ماهی می تواند به راحتی انسان را در داخل دهانش قرار دهد و با یک گاز کوچک انسان را به دونیم تقسیم می کند http://hadidnews.com/vdcdns0f.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما