تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۷
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال؛

طاهری: قطعا استقلال برنده دربی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم استقلال سد محکمی برای پرسپولیس است و من حتی مساوی را هم پیش‌بینی نمی‌کنم.
طاهری: قطعا استقلال برنده دربی است
به گزارش حدیدنیوز،در خصوص ارزیابی وضعیت استقلال در آستانه دربی 84، گفت: آن زمانی که همه انتقاد می‌کردند من همیشه از استقلال حمایت کردم. همیشه گفتم که اجازه بدهید تیم‌های بزرگ هر چند که برگشتنشان سخت است ولی با اعتماد برمی‌گردند. مرتب همه گفتند کادر فنی و بازیکنان ضعیف هستند ولی با تغییر و تحولاتی که اتفاق افتاد و حضور جوان‌ها به نظرم استقلال یک زنگ خطر برای پرسپولیس است. این تیم این روزها خوب بازی می‌کند و ما هم از این مسئله خوشحال هستیم.
 
وی افزود: خود پرسپولیسی‌ها هم می‌دانند که استقلال سدی محکم برای پرسپولیس است من حتی مساوی را هم برای این بازی پیش‌بینی نمی‌کنم چون بازی که از استقلال مقابل السد دیدم فراتر از حد انتظار بود. استقلال ماشین‌سازی را شکست داد که روز گذشته سپاهان را در خانه‌اش برد. این‌ها تغییرات مثبت است. به نظر من استقلال برنده دربی است.
 
*بیژن طاهری نفر سوم نشسته از چپ در کنار بهتاش فریبا
 
پیشکسوت تیم استقلال در خصوص نقطه قوت پرسپولیس گفت: نقطه قوت پرسپولیس خط دفاعش است چون مهاجمان این تیم خیلی موقعیت به دست می‌آورند و خیلی هم موقعیت‌ها را از دست می‌دهند آنها سخت مقابل استقلال فرصت گیر بیاورند. ولی به نظرم سرآمد خط دفاع پرسپولیس سیدجلال حسینی است. با دوندگی که من از هافبک‌های استقلال سراغ دارم یکشنبه روز سخت پرسپولیس خواهد بود. با این اتفاقاتی که من می‌بینیم شاید در 9 هفته آینده اتفاقات زیادی رخ دهد و حتی استقلال بتواند مدعی اصلی قهرمانی شود.
 
طاهری در خصوص نشست مشترکی که بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس برگزار شد، گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی نه تنها حاشیه را کم نمی‌کند بلکه باعث بروز حاشیه می‌شود. یادم می‌آید قبل‌ها از این نشست‌ها زیاد برگزار می‌شد و همه می‌گفتند در این جلسات هماهنگ شده که بازی‌ها مساوی شود. اتفاقا افکار عمومی فکرشان به این سمت و سو رفت که چون بازی مساوی شده برگزاری چنین جلساتی دلیل این تساوی‌ها است. فوتبال 3 امتیاز دارد و بازیکن باید در زمین حق تیمش را بگیرد. هیچ کجای دنیا دو تیم شام مشترک نمی‌خورند و حتی بارسلونا و رئال که این همه بازی می‌کنند تا به حال با هم شام مشترک نخورند. استقلال و پرسپولیس ‌آنقدر باید با هم بازی کنند که حاشیه‌های این مسابقه کم شود.
 
وی در پایان در پاسخ به این سوال که نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کند، گفت:‌ به نظر من استقلال بباز نیست.
منبع: فارس http://hadidnews.com/vdcdkz0s.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما