تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
شركت ایران خودرو خراسان تا پایان سال 120 هزار دستگاه خودرو شامل پژو پارس، پژو 405، سوزوکی گراند ويتارا و هایما اس7 تولید می کند.
امسال 120 هزار خودرو در خراسان تولید می شود

به گزارش حدید نیوز به نقل از ایکوپرس؛ بیژن زاهدی مدیرعامل شركت ایران خودرو خراسان با بیان این مطلب، گفت: عملکرد تولید سال گذشته ایران خودرو خراسان 100 هزار دستگاه بود؛ این درحالی است که عدد تولید برنامه ریزی شده 92 هزار دستگاه بود.

زاهدی رشد تولید چهار ماهه نخست امسال نسبت به همین دوره در سال گذشته را بالاتر از 40 درصد عنوان کرد و افزود: فعال کردن شهرک صنعتی بینالود برای تولید قطعات از برنامه های مهم راهبردی ایران خودرو خراسان است که با اجرای آن تحول بزرگی در بهره وری تولید و کاهش هزینه های لجستیک ایجاد می شود.

وی چابکی و انعطاف پذیری را از ویژگی های خطوط رنگ، بدنه  و مونتاژ ایران خودرو خراسان ذکر کرد و افزود: با اعمال تغییرات جزیی امکان تولید هر نوع خودروی دیگری در این خطوط وجود دارد و تولید هر محصول دیگری بدون سرمایه گذاری سنگین برای ظرفیت سازی امکان پذیر است.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان خاطرنشان کرد: با مکانیزه شدن خط رنگ  قابلیت تولید ایران خودرو خراسان به 150 هزار دستگاه افزایش می یابد. زاهدی پایین بودن عوارض گمرکی برای قطعات كاملا منفصله نسبت به خودروي وارداتي را از عواملی دانست که تولید چند محصول خاص در ایران خودرو خراسان با تیراژ 10 تا 20 هزار دستگاه را سودآور می کند. وي گفت: علاوه بر شهرک صنعتی بینالود، در محدوده ایران خودرو خراسان نیز صد هکتار زمین به کسانی که مایل به تولید قطعات مورد نیاز خطوط تولیدی این شرکت هستند، اختصاص داده شده است. با توجه به قانون مربوط به مناطق محروم، هر تولید کننده در این محل تا شش سال از مالیات معاف است.

وی گفت: ایران خودرو خراسان با 4200 نفر نیروی کار، بزرگ ترین واحد صنعتی شرق کشور است.

http://hadidnews.com/vdcdkx0s.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما