تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۰
مربوط دانستن دارايي هاي هنگفت عادل فردوسي پور به اتهامي كه اين روزها از سوي قلعه نويي به او زده شده مي تواند دردسرهاي زيادي براي گزارشگر موفق سيما درست كند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از افکار، در شبي كه عادل فردوسي پور با آوردن چند خبرنگار روي خط برنامه اش خود را فاتح نبرد با امير قلعه نويي قلمداد مي كرد (برنامه نود دو هفته پيش، ۹ بهمن) نمي دانست كه با يك سياستمدار حرفه اي طرف است. فردوسي پور هفته بعد از آن (۱۶ بهمن) در يك اقدام ناشيانه، كه از وي بعيد بود، به سفارش يك خبرنگار تصاويري از مضروب شدن يك هوادار استقلال در تمرين اين تيم نشان داد تا خشم سرمربي استقلال بيش از پيش فوران كند. فردوسي پور ادعا مي كند كه از يك سايت معتبر (خبرآنلاين) و همانطور كه رويه برنامه است، اين تصاوير را برداشته ولي بر اساس شواهد تصاوير نمايش داده شده در برنامه ۹۰، ساعت ۸ صبح روز سه شنبه همان هفته روي خروجي سايت قرار مي گيرد.

فرداي برنامه ۹۰، قلعه نويي در مصاحبه اي تاريخي خود عادل و عواملش را مافياي فوتبال مي خواند تا جنگ اين دو مهره مؤثر دهه اخير فوتبال ايران، عيان تر از گذشته شود. در واقع قلعه نويي با اينگونه اتهام زني به مجري محبوب برنامه ۹۰ (كه اكنون محبوبيت خود را در خطر مي بيند) كاري كرد كه فردوسي پور ديگر دست در لانه زنبور نكند و بداند كه تاوان بازي با دم شير چقدر سنگين مي تواند باشد.

اما بشنويد از دردسر جديد فردوسي پور؛ يك سايت ورزشي نشانه هايي از عادل فردوسي پور گفته و علائمي بر آنچه كه قلعه نويي آن را ادعا مي كند آورده است. نويسنده مطلب سعي دارد سرمايه هنگفتي كه هم اكنون در دست عادل فردوسي پور است را به جريان دلالي كه اين روزها بر سر زبان ها افتاده مربوط كند.

در اين مطلب مي خوانيم: «یکی از مجریان برجسته تلویزیون ایران که در زمینه ورزشی خودش را یکی از سردمداران مبارزه با مفاسد مالی و اخلاقی موجود در ورزش می داند و توانسته در این زمینه اسم و رسمی هم برای خودش دست و پا کند و خود را صاحب جایگاهی بداند، ولی اخیرا رابطه یکی از اقوام نزدیکش با برخی از ورزشکاران در سطح ملی به نوعی برملا شده و انگشت های اتهام به سمت او نیز نشانه رفته، با وجود اینکه مدعی است یک حقوق کارمندی از سازمانی که در آن کار می کند می گیرد و در کنار آن یک حقوقی هم از یکی از دانشگاه های معتبر کشور که در آن تدریس می کند می گیرد، دارای خانه ای شخصی در تهران است که حداقل قیمت آن بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان می باشد که داشتن چنین منزلی با آن درآمد اصلا همخوانی ندارد.»

بر اساس اين گزارش: «این مجری، کارشناس و گزارشگر ورزش در تلویزیون ایران در خیابان شهید حسن فیس در شهرک غرب تهران یک منزل ویلائی دارد که البته در حال حاضر پدرش که یک تکنسین ساده برق بوده به همراه مادرش که یک دبیر بازنشسته می باشد سکونت دارند و خودش در همان حوالی در منزلی نسبتا مجلل که متعلق به همسر آن هم از نوع دوم و پدر همسرش می باشد سکونت دارد. نزدیکان به این چهره مطرح تلویزیون معتقدند که این منزل مسکونی تنها بخش اندکی از دارائی های وی است که بعضا به اسم خودش بوده و بخشی از آن نیز به اسم والدین او می باشد. نگاهی به منزل متعلق به این چهره و ادعایش در خصوص حقوق و مزایائی که دریافت می کند دقیقا مصداق ضرب المثل قسم حضرت عباس و دم خروس می باشد.»

عادل فردوسي پور روز گذشته در مصاحبه اي گفت كه نمي خواهد بيش از اين خود را درگير اين ماجرا كند كه به نظر مي رسد عدم رفع ابهامات در اذهان مردم تنها به خود وي ضربه خواهد زد.

سال گذشته نيز اتهام دستمزد نجومي از سوي يكي از روزنامه هاي سياسي به عادل زده شد كه بازتاب آن به حدي بود كه مجري برنامه ۹۰ مجبور شد بخشي از وقت برنامه پرمخاطبش را به توضيحات در خصوص ميزان دستمزدش و چگونگي محاسبه آن اختصاص دهد.

مربوط دانستن دارايي هاي هنگفت عادل فردوسي پور به اتهامي كه اين روزها از سوي قلعه نويي به او زده شده مي تواند دردسرهاي زيادي براي گزارشگر موفق سيما درست كند كه اميدواريم آقاي فردوسي پور هر چه سريعتر براي تنوير افكار عمومي ابهامات را برطرف كند. http://hadidnews.com/vdcdko0f.yt09j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما