تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
اینجا سوپرمارکتی در نانجینگ چین است و آنچه می بینید یک سیب غول پیکر ۱.۲ کیلوگرمی است که در کنار سایر سیبهای معمولی غیر طبیعی به نظر می رسد.
سیب ۳میلیون تومانی در چین
به گزارش حدیدنیوز، اینجا سوپرمارکتی در نانجینگ چین است و آنچه می بینید یک سیب غول پیکر ۱.۲ کیلوگرمی است که در کنار سایر سیبهای معمولی غیر طبیعی به نظر می رسد. 


واقعا چه کسی حاضر می شود سیبی که اصلیت اش ژاپنی بوده و ۲ ماه از عمرش را در فروشگاه گذرانده، به قیمت ۳ میلیون تومان بخرد. البته فروشنده برای ایجاد جذابیت روی ان تصویر بودا را نقاشی کرده تا شاید خریداری پیدا شود. 



دو سال قبل نیز یک آناناس بزرگ را (که دو سال وقت صرف رشد اش کرده بودند) به ارزش ۱۰ هزار پوند معامله کردند که در نهایت به عنوان گرانترین میوه معامله شده در این رده، به ثبت رسید.

در سال ۲۰۱۳ نیز ژاپنی ها با خرید دو هندوانه ژاپنی به ارزش ۱۰۳۰۰ پوند رکورد دیگری را بر جای گذاشتند که در تصویر مشاهده می کنید.
سیب ۱.۲ کیلوگرمی به قیمت ۶۶۴ پوند معادل ۳ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان


قیمت این سیب ۶۸۰۰ یوان معادل ۶۶۴ پوند تعیین شده (۳ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان با پوند ۵ هزار تومانی) و حدود دو ماهی است که در سوپر مارکت قرار داده شده اما کسی هنوز آن را نخریده است. http://hadidnews.com/vdcdkn0x.yt0jz6a22y.html
منبع : خبرآنلاین
نام شما
آدرس ايميل شما