تاریخ انتشار :شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۱
مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء عنوان کرد:

نهادهای فرهنگی به شدت محتاج مهندسی فرهنگی هستند

امروز یقینأ جبهه کفر را شیطان شخصأ هدایت می کند چراکه کارشان به آخر رسیده است.
نهادهای فرهنگی به شدت محتاج مهندسی فرهنگی هستند
امروز نهادهای فرهنگی ما به شدت محتاج مهندسی فرهنگی هستند، محور برنامه این مجموعه ها باید نگاه به جامعه جهانی نوین اسلامی و راهبرد مقابله با تهاجم فرهنگی جبهه کفر باشد.

به گزارش حدیدنیوز، حسین یکتا از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با رسا، فعالان فرهنگی را سربازان خط مقدم انقلاب اسلامی در حال حاضر دانست و گفت: امروز هم در نبرد اعتقادی و جنگ نرم همچون دوران دفاع مقدس رزمنده حزب اللهی و انقلابی که نیتی خالص دارد پیروز خواهد شد.

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء مسجد را قرار بی قراران و مراکز فرهنگی متصل به آن را بهترین مکان برای ایجاد انقلاب روحی و تحولات اساسی در جوانان و یارگیری های ارزشی و اعتقادی دانست و افزود: باید در و دیوار مراکز فرهنگی وابسته به مساجد نقشه دنیا و فکر و ذکرشان راهبرد شرکت در جنگ عقل با عقل و چهره به چهره با دشمنان اسلام در فضاهای مجازی باشد.

وی انقلاب اسلامی را تعزیه خوانی قبل از ظهور عنوان کرد و افزود: امروز یقینأ جبهه کفر را شیطان شخصأ هدایت می کند چراکه کارشان به آخر رسیده است؛ بی شک امام زمان(عج) نیز حامی سپاه و یاران خود است؛ نبرد آخر الزمانی آغاز شده و آنچه موفقیت جبهه فرهنگی را تضمین می کند نیت پاک جوانان است. نیت شهدا آنها را در تاریخ جاودانه کرد یکتا اضافه کرد: شهدا نان نیت خالصانه شان را خوردند و در تاریخ جاودانه شدند، راه و یاد آنها ماندگار شد چون حسینی و زهرایی بود؛ از این رو باید در فعالیت های فرهنگی به دنبال آن باشیم که دل مردم را با امام زمان شان گره بزنیم و لازمه رسیدن به این مقصود نیت هایی خالص است. مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء با تاکید بر لزوم آشنا شدن فعالان این عرصه با فرهنگ جبهه و شهادت، گفت: امکانات موجود ما با تمام نواقصی که دارد از بسیاری از فعالان عرصه جهاد فرهنگی در کشورهای دیگر زیادتر است و الگو پذیری از شهدا و فرهنگ جبهه باعث می شود بتوانیم از حداقل امکانات حداکثر استقاده را ببریم زیرا راه و رسم جبهه های دفاع مقدس و شهدا نیز این گونه بود که از حداقل امکانات موجود حماسه های عظیم می آفریدند. وی تصریح کرد: آن چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند، فعالان فرهنگی بدریون بدر کبرا هستند.

در شرایطی که دشمنان به هر شکل به دنبال جذب جوانان ما هستند، باید وظیفه خود بدانیم که به نسل جوان بیاموزیم تا دستانش یدالله، چشمانش عین الله و زبانش لسان الله باشد. این گونه کشور در مقابل آسیب ها بیمه شود. http://hadidnews.com/vdcdk90x.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما