تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
سامسونگ طی مراسمی از دو گوشی جدید خود به نام های GALAXY S6 و GALAXY S6 Edge در پاساژ چارسو خیابان جمهوری به طور رسمی رونمایی کرد.
به گزارش حدیدنیوز،دو محصول جدید سامسونگ نسبت به مدل های پیشین متفاوت بوده تا این کمپانی بتواند نگاه های بیشتری را به سوی خود جلب کند، محصولاتی که به عنوان محبوب ترین عضو خانواده سامسونگ معرفی شده است. گلکسی اس ۶ سامسونگ را می توان برترین و حاصل نهایت تلاش این کمپانی قلمداد کرد که از آن به عنوان «تولد عزیزترین عضو سامسونگ» یاد می شود.
 
از ویژگی های منحصر به فرد این محصول نسبت به محصولات پیشین می توان به پوشش فلزی آن اشاره کرد. هر دو محصول از قاب و پوششی فلزی در پشت و روی دستگاه بهره برده اند که می تواند به عنوان نسل جدید و متفاوتی از سامسونگ ها باشد.
 
همچنین شیشه به کار رفته در قسمت جلو و پشت GALAXY S6 و GALAXY S6 Edge، از سخت‌ترین نوع شیشه، کورنینگ گوریلا گلس 6 (Corning Gorilla Glass) انتخاب ساخته شده است. آلومینیوم مورد استفاده در این گوشی‌ها نیز، از مدل Al6013 بوده که سخت‌ترین نوع آلومینیومی است که تاکنون در گوشی‌های تلفن همراه به کار رفته است.
 
از ویژگی های این محصول می توان صفحه نمایش 5.1 اینچی برشمرد. حافظه رم این گوشی نیز 3 گیگابایت از نوع4 DDR است. رزولوشن 16 مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری از 1080P از دیگر موارد قابل توجه این گوشی است که کیفیت تصویری را در تاریکی شب بهبود می‌دهد.
 
کمپانی کره‌ای سامسونگ در انتخاب رنگ‌های این دو محصول از جواهراتی همچون مروارید سفید، یاقوت کبود، پلاتین طلایی، توپاز (زبرجد) آبی و زمرد سبز، الهام گرفته است.  همچنین سامسونگ محصول جدید خود را 2 میلی‌متر نازک‌تر از گلکسی S5 کرده که اگرچه زیاد به نظر نمی‌رسد ولی کارکرد یک دستی دستگاه را بهبود می‌بخشد.
 

 
لنز دوربین این دو محصول دارای کانون F109 است که عکاسی با موبایل در محیط‌های کم‌نور را بهبود می‌بخشد. سیستم Tracking AF نیز قابلیت فوکوس کردن روی اجسام در حال حرکت را فراهم می‌کند.
 
لرزه‌گیر اپتیکال هوشمند (OIS)، قابلیت شناسایی IR برای ایجاد تعادل در رنگ سفید (White Balance) از دیگر امکاناتی دوربین این دو محصول است.
 
همچنین امکان استفاده از دو نوع استاندارد شارژ بی‌سیم WPC و PMA بدون نیاز به خارج کردن قاب پشت گوشی در GALAXY S6 و GALAXY S6 Edge فراهم است.
 
این دودستگاه 1.5 برابر سریع‌تر از GALAXY S5 شارژ می‌شوند.
 
دو پرچمدار جدید سامسونگ دارای اولین‌ پردازنده موبایل 14نانومتری در دنیا هستند، پردازنده‌ای با یک پلتفرم 64بیت که علاوه بر کاهش مصرف باتری، 20درصد کارایی بیشتر را نیز برای این دو محصول ایجاد کرده است.
 
در این دو محصول صفحه نمایش Quad HD با سایز 5.1اینچی Super AMOLED تصاویری با تراکم پیکسل 577ppi ارائه می‌کند.
 
GALAXY S6 Edge با طراحی زیبا، برای اولین‌بار‌، تجربه استفاده از نمایشگر خمیده در هر دو طرف دستگاه را برای کاربران خلق کرده است. برخلاف گلکسی نوت اج، GALAXY S۶ Edge در هر دو طرف صفحه‌نمایش دارای خمیدگی است اما این خمیدگی کمی ملایم‌تر شده تا در سوایپ با انگشتان حس خوبی به شما منتقل شود. این گوشی نیز از همان صفحه‌نمایش با همان اندازه و وضوح بهره می‌برد.
 
GALAXY S۶ Edge دارای صفحه نمایش یکپارچه با دو لبه خمیده است. بدنه این محصول تحت دمای 800درجه سانتیگراد، انحنا داده شده و مقاوم شده است.
 
GALAXY S6 و GALAXY S6 Ekge با اندروید 5  و با نسخه‌ای جدید از تاچ‌ویز سامسونگ همراه شده که نه‌تنها سبک‌تر شده بلکه از زبان طراحی متریال گوگل نیز پیروی کرده و از لبه‌های Edge برای نمایش اطلاعات اضافه استفاده می کند. http://hadidnews.com/vdcdk90s.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما