تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸
انگار چهار سال برای مدیران گرامی این موسسه عمر محسوب نشده و پول مردم که حالا با سقوط ارزش ریال همراه شده است،برایشان محلی از اعراب ندارد.
پول سهامداران موسسه اعتباری توسعه کجاست؟
هنوز مشکلات و مصیبت های شرکت بیمار بیمه توسعه به پایان نرسیده که بسیاری از سهامداران از همه جا درمانده این موسسه به اصطلاح قدیمی،جانشان به لب رسیده و خواستار تعیین تکلیف پولشان و تکان خوردن رگ های حساس بانک مرکزی در این باره هستند.گویا بانک مرکزی و مدیران ارشد این موسسه در خواب عمیقی فرو رفته اند و فقط دنبال کارمزد گیری و نرخ سود هستند.

به گزارش حدیدنیوز، چهار سال عمر است.شوخی نیست که به پای یک موسسه اعتباری بنشینی و سرمایه ات را به پای اش بریزی و آنوقت مدیران آن راحت و آسوده صبح بسیار شیک و مجلسی سوار برخودروی همراه با راننده به محل کار تشریف بیاورند و سر ساعت هم با راننده به آغوش گرم خانواده بروند.

بی آنکه بدانند سهامدارانی که چهار سال پیش با وعده های رنگارنگ مدیران سهام این موسسه را به امید بانک شدن و ارزشمند شدن سهام خریداری کردند.اما این یک تبلیغ صرف بود و پشت همه حرف های مسوولان توسعه که هنوز بعد از ۱۶چندین سال توسعه نیافته،هیچ عملی نبود.

انگار چهار سال برای مدیران گرامی این موسسه عمر محسوب نشده و پول مردم که حالا با سقوط ارزش ریال همراه شده است،برایشان محلی از اعراب ندارد.

اصلا بانک مرکزی هم خبر از مصیبت های سهامداران بیچاره این موسسه هم خبردارد؟یا اینکه درگیر کاهش نرخ تورم و نرخ سود و افزایش نرخ کارمزدهاست؟!

گویا بانک مرکزی با آن همه صلابت و قدرتش فقط یک تابلو دارد.تابلویی که برای گرفتن حق مردم درمانده در مقابل بانک ها و موسسات بیخیال بی اثر است.

آقایان بانک مرکزی و موسسه توسعه نیافته "توسعه" اگر به آه مظلوم اعتقادی دارید و اگر خدمگذار مردم هستید که قطعا در کشور اسلامی ایران باید هم باشید، کمی به خود تکان دهید و سهامداران معطل و مستاصل این موسسه را نجات دهید.

چرا باید پول بی زبان مردم در این موسسه بلوکه شود و فرد نتواند سهام خود را بفروشد؟سود که پیشکش!

جناب آقای تهرانفر عزیز که پست نظارتی بانک مرکزی را در اختیار دارید آیا بر روند کار این موسسه و سیاه بختان سهامداران هم نظارت می کنید؟

آیا شده خود را جای سهامداران این موسسه بگذارید و چهار سال تمام از عمرتان بگذرد بدون اینه یک ریال سودی بگیرید؟

این موضوع درد دل صدها نفری است که در سال ۱۳۸۹ نسبت به خرید سهام در پذیره نویسی سهام موسسه اعتباری توسعه شرکت داشته و اکنون بعد از چهار سال هیچ کس در جهت احقاق این مالباخته ها اقدام نمی کند در زیر شرح مشکل به اختصار آورده می شود و امید که با پیگیری شما بزرگوارن به نتیجه مطلوب برسد.

موسسه اعتباری توسعه در سال ۱۳۸۹ با وعده تبدیل سه ماهه به بانک و با تبلیغات فروان در رسانه های مختلف اقدام به پذیره نویسی کرده و میلیارد ها پول از بابت فروش سهام به قیمت ۱۵۰۰ ریال کسب کرده است و با نگاهی گذرا به سود تخصیصی سال های قبل که مبالغ سرشاری بود با هزاران امید نسبت به خرید سهام پیش فروش آن اقدام کردیم اکنون همان سهام در فرابورس کمتر از ۷۰۰ ریال می باشد و تنها ۸ ریال سود در این چهار سال به ازای هر سهم به پذیره نویسان پرداخت شده و هیچ مسئولی نیز به فریاد سهام داران خرد نمی رسد.

بعد از چهار سال هیچ خبری از تبدیل به بانک نیست. و این همچنان توسط موسسه اعتباری توسعه در سایه سکوت و بی توجهی مسئولین محترم به خیر و خوشی ادامه دارد. http://hadidnews.com/vdcdjx0s.yt0fz6a22y.html
منبع : اخبار بانک
نام شما
آدرس ايميل شما