تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴
براساس جدید‌ترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت

افزایش تولید برخی خودروهای سواری

آمارهای رسمی بیانگر افزایش قابل توجه تولید برخی از خودروهای سواری در شهریور ماه امسال است.
افزایش تولید برخی خودروهای سواری
به گزارش حدیدنیوز، براساس جدید‌ترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید خودروهای پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ انژکتوری، سمند دوگانه‌سوز، رانا، پژو پارس، نیسان تیانا، ام‌وی‌ام ۳۱۵، ام‌وی‌ام ۳۱۵ اچ، نسیم و صبا و تیبا در شهریور ماه امسال افزایش یافته است.



تولید پژو ۲۰۶ با افزایش ۱۲۵۴.۶ درصدی از ۳۳۷ دستگاه در شهریور ماه ۹۱ به ۴۵۶۵ دستگاه افزایش یافته است. تولید پژو ۴۰۵ نیز با رشد ۳۳.۲ درصدی از ۳۳۰۵ دستگاه به ۴۴۰۱ دستگاه رسیده است.



شهریورماه امسال تولید سمند دوگانه‌سوز نیز با رشد ۱۲۴.۱ درصدی از ۱۴۷۸ دستگاه به ۳۳۱۲ دستگاه افزایش یافته است. تولید رانا نیز با افزایش ۶۰۰.۲ درصدی از ۴۷۸ دستگاه به ۳۳۴۷ دستگاه رسیده است.



تولید پژو پارس با رشد ۱۱۹۸.۲ درصدی از ۳۳۹ دستگاه به ۴۴۰۱ دستگاه رسیده است. تولید نیسان تیانا نیز با رشد ۵۵.۴ درصدی از ۶۵ دستگاه به ۱۰۱ دستگاه افزایش یافته است.



در این مدت تولید ام‌وی‌ام ۳۱۵ نیز با رشد ۶۵۰ درصدی از ۳۲ دستگاه به ۲۴۰ دستگاه رسیده است. تولید ام‌وی‌ام ۳۱۵ اچ نیز با رشد ۲۲۹.۱ درصدی از ۳۰۲ دستگاه به ۹۹۴ دستگاه افزایش یافته است.



تولید نسیم و صبا با افزایش ۴۷.۶ درصدی از ۶۷۹۷ دستگاه به ۱۰ هزار و ۳۰ دستگاه و تولید تیبا نیز با رشد ۱۷۷.۸ درصدی از ۱۴۱۳ دستگاه به ۳۹۲۶ دستگاه افزایش یافته است. http://hadidnews.com/vdcdfo0x.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما