تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
یکی از وزرای کابینه تدبیر و امید در حین جلسه یکی از کمیسیون ها در مجلس شورای اسلامی به خواب رفت.
آقای وزیر در جلسه یکی از کمیسیون‌های مجلس به خواب رفت!
به گزارش حدیدنیوز، پیش از این و در هنگام معرفی اعضای کابینه دولت تدبیر و امید بارها و بارها تاکید کرده‌بودیم که کابینه پیشنهادی به درد کهولت سن دچار است اما کو گوش شنوا.

رفته رفته با گذشت تنها چند ماه از آغاز دولت یازدهم به نظر می‌رسد که کهوت سن بر برخی اعضای هیات دولت چیره شده و اعضا در حین جلسات مهم چرت می‌زنند و یا به خواب عمیق فرو می‌روند.

در همین راستا یکی از وزرای کابینه تدبیر و امید در حین جلسه یکی از کمیسیون ها در مجلس شورای اسلامی به خواب رفت.

این وزیر اقتصادی که از اعضای کهنسال کابینه به شمار می رود اخیراً با دعوت یکی از کمیسیون های تخصصی به خانه ملت رفت. وی در هنگام جلسه کمیسیون و در اوج بحث‌های تخصصی و در حالی که در راس جلسه و در کنار رییس کمیسیون نشسته بود، به خواب می‌رود!

گفته می شود که علت خواب وی در جلسه، فعالیت و خستگی ناشی از بالا رفتن سن بوده است.

انتظار نمایندگان از وزرای دولت دکتر روحانی این است که بخاطر مشکلات فراوان کشور تلاش خود را چند برابر کنند نه اینکه حتی به اندازه قبلی ها هم کار نکنند و اگر آقای وزیر خسته هستند یا نمی توانند پاسخگو باشند بهتر است که استراحت کنند و مسئولیت را به شخصی توانا واگذار کنند.

از سوی دیگر در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر استیضاح آقای وزیر در راهروهای مجلس شنیده می شود. منتقدان وی معتقدند که با مدیریت وی نه تنها گشایشی حاصل نشده بلکه تعداد زیادی کارگر نیز در دستگاه های زیرمجموعه وی اخراج شده و افزایش قیمت نیز رخ داده است همچنین بسیاری از مدیران تحت نظر وی از بیرون وزارتخانه معرفی و منصوب شده اند و نیز تصمیمات او مورد اعتراض متخصصان واقع شده است. چندی پیش نیز خبرهایی درباره مالکیت و عضویت وی در ۱۷ شرکت خصوصی منتشر شده بود.



گفتنی است یکی از اعتراضات نمایندگان به هنگام بررسی صلاحیت کابینه یازدهم، میانگین سنی بالای آن بود بطوری که بزرگواری نماینده مخالف کلیت کابینه در نطق خود خطاب به دکتر روحانی گفته بود: اگر برخی از عزیزان (وزرای پیشنهادی) را بخواهیم بر سر پروژه ها ببریم باید به آنها سرم وصل کنیم.

  http://hadidnews.com/vdcdfn0x.yt0996a22y.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما