تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۸
هیات وزیران عصر امروز (یکشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران تشکیل جلسه داد.
به گزارش حدیدنیوز، رییس‌جمهور در ابتدای این جلسه با تشکر از تلاش‌های هیات دیپلماتیک در مذاکرات با کشورهای ۱+۵ در ژنو گفت: به لطف خداوند و به یمن حماسه سیاسی مردم در انتخابات، تحرک دیپلماتیک دولت در تعامل سازنده با جهان،با حمایت و اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی در همین مدت کوتاه، آثار ارزشمندی داشته است که هم دولت‌ها را به تجلیل از مردم سالاری در ایران واداشته است و هم روند فزاینده تحریم‌ها را متوقف کرده است.



دکتر روحانی افزود: دیپلماسی فعال ایران، ابتکار عمل را به دست گرفته و افکار عمومی جهان را حتی در کشورهای تحریم‌کننده، به سمت خود جلب کرده است و می‌رود تا قدم به قدم با تثبیت حقوق حقه هسته‌ای ایران، موانع پیشرفت را هم از سر راه ملت بردارد.



رییس جمهور تصریح کرد: در این میان، موضع خصمانه رژیم صهیونیستی در انزوا قرار گرفته که سعی دارد فرایند تفاهم و تعامل را تخریب کند. در تاریخ انقلاب اسلامی هم شاهد بوده‌ایم که هر زمان، نظام اسلامی به توفیقی در صحنه سیاسی جهانی نزدیک می‌شده است، صهیونیست‌ها دست به خرابکاری و حادثه‌سازی در داخل یا خارج می‌زده‌اند.



دکتر روحانی گفت: در شرایط حساس کنونی، مردم فهیم و هوشیار ما مراقب هستند تا دشمن با حادثه‌سازی در روند حراست از حقوق مسلم مردم خرابکاری نکند و برای انحراف افکار عمومی جنجال جدیدی نیافریند و در صفوف منسجم ملت، خللی ایجاد نکند.



رییس جمهور افزود: مسیر عزتمند حرکت ملت ایران روشن است و اهدافی که رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت کشور ترسیم کرده‌اند به دقت دنبال خواهد شد. دولت مصمم است این راه را با رویکرد تعامل سازنده دنبال کند.




http://hadidnews.com/vdcdf50x.yt09j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما