تاریخ انتشار :شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
هیچ چیز برای آینده مشخص نیست

کی‌روش: منصفانه نیست به کارم پایان بدهم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد داور دیدار تیمش برابر عراق ابراز نارضایتی کرد و گفت: اگر حرفی بزنم باید شغلم را از دست بدهم.
کی‌روش: منصفانه نیست به کارم پایان بدهم
به گزارش حدیدنیوز، کارلوس کی‌روش پس از شکست تیم ملی ایران برابر عراق و صعود نکردن به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌‎های آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من نمی‌خواهم در مورد داور صحبت کنم زیرا در صورت صحبت در مورد این موضوع، باید به ۳۴ سال دوران مربیگری خاتمه دهم که این منصفانه نیست بخواهم اینجا به دوران مربیگری‌ام پایان دهم.

وی افزود: وقتی در بازی اول در مورد داوری صحبت کردم، قصد بی احترامی به داوران را نداشتم بلکه می‌خواستم از نظر فیزیکی از بازیکنانم حفاظت کنم.من از شما سوال می‌کنم وقتی دروازه‌بان عراق مهرداد پولادی را هل داد، داور باید چه تصمیمی می‌گرفت. اگر من بگویم، من را محروم می‌کنند.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: به تیم عراق و تک تک بازیکنان تیم خودم تبریک می‌گویم که غیورانه بازی کردند. همچنین عمیق‌ترین احساسات مرا به خاطر این شکست پذیرا باشید زیرا تیم ایران می‌توانست نتیجه بهتری را در این مسابقه بدست آورد.

وی در مورد ضربات پنالتی آخر بازی و آیا اینکه بهتر نیست بازی با شیوه دیگر تمام شود؟ اظهار کرد: شما می‌توانید متصور شوید که بنده الان چه حسی دارم، البته نمی‌توانم احساسم را مطرح کنم ولی باید به تیم عراق تبریک بگویم، خصوصا باید به بازیکنان و هواداران ایران تبریک ویژه‌ای بگویم زیرا همه شما دیدید امشب در زمین مسابقه چه اتفاقی افتاد.

کی‌روش در ادامه تاکید کرد: با تمام احترامی که برای مسئولان برگزاری مسابقه و AFC دارم، از آنها تقاضا می‌کنم خصوصا از رئیس AFC که خودشان این موضوع را بررسی کرده و نظر شما رسانه‌ها را هم در این خصوص جویا شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه نظرش در مورد شکست تلخ برابر عراق و قضاوت داور را اینگونه اعلام کرد: ما الان با قلبی شکسته و آکنده از درد به خاطر این شکست هستیم. در جام جهانی و دیدار برابر آرژانتین هم همه دیدند که چطور با ناداوری از صعود بازماندیم. شما به من بگویید که این داور را چگونه انتخاب کردند.

کی روش ادامه داد: این داور استرالیایی یک پرونده باز با من دارد. این پرونده برای بازی با بحرین است و مرا محروم کردند. بازیکنان من با روحیه بالا و مردانه جنگیدند و هواداران هم تا ابد در قلب من هستند چرا که در این دوره از مسابقات حمایت خوبی از تیم ملی ایران داشتند.

وی در مورد آینده اش در تیم ملی فوتبال ایران و اینکه گفته بود اگر به فینال نرسیم شرایط سخت خواهد شد گفت: فعلا هیچ چیز در مورد آینده نمی دانم. برخی اوقات در مربیگری به جایی می رسی که نمی دانی باید ادامه بدهی یا نه. با این حال هنوز تصمیمی برای آینده ندارم و چیزی مشخص نیست.

کارلوس کی روش در ادامه انتقاداتش از داور استرالیایی دیدار برابر عراق گفت: از اینکه بخواهم بپرسم چطور این داور را انتخاب کردند خسته نمی شوم. اگر لازم باشد زانو می‌زنم در چمن و از کنفدراسیون آسیا سوال می‌کنم این چه انتخابی بود؟ آیا ویلیامز امشب راحت می‌خوابد؟ با کمال احترام سوال می‌کنم و این یک سوال است که اگر لازم باشد زانو می‌زنم و آن را می‌پرسم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان صحبت هایش مجددا این پیروزی را به عراقی ها تبریک گفت و افزود: به بازیکنانم هم خسته نباشید می‌گویم. از شما عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم بیشتر صحبت کنم چرا که در اینصورت باید شغلم را کنار بگذارم اما اکنون جوان هستم و می‌خواهم به کارم ادامه دهم. http://hadidnews.com/vdcd9x0s.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما