تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۵
آنگوري در ديدار با مديرعامل ايران‌خودرو:

نياز بازار خودروي منطقه از طريق ايران تامين مي شود

در ديدار مديرعامل ايران خودرو و مديرعامل شركت پينين‌فاريناي ايتاليا، راه‌هاي گسترش همكاري‌هاي مورد بررسي قرار گرفت.
نياز بازار خودروي منطقه از طريق ايران تامين مي شود
به گزارش حدیدنیوز، در اين ديدار سيلويو پي يترو آنگوری، مديرعامل شركت پينين فارينا از تجديد و احياي همكاري با شركت ايران خودرو ابراز خرسندي كرد و گفت: ايران خودرو داراي سيستم تامين، مهندسي و توليد مجهزي است و ظرفيت‌هاي خوبي براي گسترش و بهبود روابط دارد.



وي با بيان اينكه شركت پينين فارينا آماده و مصمم است كه از توسعه و پيشرفت ايران خودرو حمايت كند، افزود: ايران خودرو با زيرساخت ها، سرمايه ها و تكنولوژي كه دارد، مي تواند نقش رهبري و پيش برنده در منطقه خاورميانه و جهان داشته باشد.



وي افزود: خوشبختانه مسير همواري براي توسعه همكاري‌هاي مشترك ايران خودرو و پنين فارينا شكل گرفته كه اميدواريم دوطرف از فرصت‌هاي موجود بهره برداري كنند.



وي تصريح كرد: مردم كشورهاي منطقه علاقه بيشتري به خودروهاي ايراني به جاي محصولات چيني دارند و قطعا با توسعه خودروسازي ايران نياز بازار منطقه با خودروهاي ايراني تامين خواهد شد.



آنگوري برگزاري همايش صنعت خودرو را فرصتي مغتنم براي شركت هاي خارجي دانست و گفت: اين همايش اين فرصت را ايجاد كرد تا با استراتژي هاي كلي ايران در صنعت خودرو مطلع شويم و رويكردهاي خود را براساس آن تنظيم كنيم.



هاشم يكه زارع، مديرعامل ايران خودرو نيز به همكاري با شركت پينين فارينا در زمينه طراحي و مهندسي، در دو حوزه پلتفرم و استايل محصول مطابق استانداردهاي اروپا تاكيد كرد و گفت:‌ تلاش براي برقراري و توسعه همكاري في‌مابين با تعاريف جديدي كه مطابق با نياز بازار ايران است، با جديت ادامه خواهد يافت.



گفتني است شركت پنين فارينا از شركت‌هاي برتر جهاني در زمينه طراحي و مهندسي محصول است كه تاكنون با كمپاني‌هاي مختلف اروپايي و آمريكايي همكاري كرده است. طراحي و مهندسي بسياري از خودروهاي مدرن موجود در بازارهاي جهاني توسط اين شركت انجام شده است. اين شركت تمام مراحل توليد از طراحي تا برندينگ محصول را مورد توجه قرار مي دهد. http://hadidnews.com/vdcd9n0x.yt05z6a22y.html
منبع : ايكوپرس
نام شما
آدرس ايميل شما