تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۶
بازگشت علی ضیاء به برنامه های زنده/

آغاز "ویتامین۳ " با انتقاد از فوتبالی‌ها

سیدعلی ضیاء مجری برنامه در بخش اجرای اخبار به مدیریت رئیس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
آغاز "ویتامین۳ " با انتقاد از فوتبالی‌ها
شبکه سه سیما در حالی اولین برنامه "ویتامین ۳" را روی آنتن خود فرستاد که سیدعلی ضیاء مجری برنامه در بخش اجرای اخبار به مدیریت رئیس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش حدیدنیوز، نخستین قسمت از برنامه تازه "ویتامین ۳" با اجرای سید علی ضیاء و تهیه‌کنندگی علی زاهدی صبح امروز یازدهم آذر روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

این برنامه که در دکوری نارنجی با تصاویری از پرتقال و کیوی اجرا می‌شد، اولین بخش خود را به اخبار روز اختصاص داده بود و ضیاء در این بخش اخبار حاشیه برانگیز را اجرا می‌کرد. نخستین خبر مربوط به کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بود که به تازگی عنوان بهترین رئیس فدراسیون فوتبال سال آسیا را از آن خود کرده است.

ضیاء انتخاب کفاشیان را یک رنسانس دانست و فوتبال را به قبل و بعد از این اتفاق تقسیم کرد و حذف تیم امید، حذف تیم فوتسال،‌ کم شدن سهمیه در آسیا، نرفتن تیم فوتبال به جام جهانی و... را از دلایل این اتفاق برشمرد و گفت: همه این‌ها را فهرست کنید درمی‌یابید هیچ کدام را ژاپنی‌ها ندارند! فارغ از شوخی اتفاق خوب رخ داده است و من به همه ملت ایران تبریک می‌گویم. البته نمی‌دانم دلیلش چیست!

همزمان با اجرای بخش اخبار کاریکاتوری از خبر نیز به صورت زنده نقاشی می‌شد و این تصویر روی ال ای دی برنامه نمایش داده می‌شد.

شناخته شدن امیر قطر به عنوان صد متفکر جهان و نرخ اجاره بها دیگر اخبار این بخش بودند. به گفته ضیاء دولت گفته بود ۱۳ تا ۱۵ درصد حق افزایش اجاره وجود دارد اما در خبر مورد اشاره آمده بود که فرمانیه -۱۱ درصد رشد داشته است! در حالی که برخی مناطق ۷۵ درصد رشد داشته‌اند.

پخش گزارشی از علی درخشان گزارشگر برنامه آیتم بعدی برنامه بود. او گزارشی از یک نانوایی سنگکی تهیه کرده بود و زمانی که برای اولین بار خمیر درست کرد و آن را داخل تنور گذاشت، ناغافل از شاطر پس گردنی خورد که خود او را هم شوکه کرد.

در ادامه برنامه دکتر خادمی کارشناس روزهای شنبه به استودیو آمد و درباره نوع آوری، خلاقیت و کارآفرینی با مجری صحبت کرد.

وی گفت: خلاقیت چهار گام دارد. گام اول این است که مشکل را خوب ببینیم. در گام دوم آن را به سرعت به مسئله تبدیل می‌کنیم و بعد از آن راه حل‌های پیشنهادی‌مان را فهرست می‌کنیم. چهارمین گام انتخاب راه حل منطقی و تلاش برای حل مسئله است.

جمله پایانی کارشناس برنامه "ویتامین ۳" این بود: اگه خلاقانه زندگی نکنیم هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد اما اگه خلاقانه زندگی کنیم قطعا اتفاقاتی رخ خواهد داد!

پس از این گزارشی از یک پارچه فروشی پخش شد و در آن افشین حسین خانی از فروشنده خواست اجناس مغازه‌اش را تبلیغ کند. واکنش‌های فروشنده مقابل دوربین جالب بود و آیتم جذابی ایجاد کرد.

در ادامه ضیاء عنوان کرد مخاطبان می‌توانند با ارسال عکس سه در چهارشان، عکس خود را بر دیوار استودیو ببینند.

گزارشی از سواحل دریای خزر پس از این پخش شد و جمشید عزیزخوانی خواننده به اجرای قطعاتی پرداخت.

آیتم آشپزی در ادامه روی آنتن رفت و در آن یک صبحانه متفاوت با ترکیب پنیر،‌ کره و پوره سبزیجات آموزش داده شد.

بخش بعدی برنامه گفتگو با مهمان بود و در این بخش مجری توضیح داد که اصولا مهمانان این برنامه دو سر یک اتفاق هستند.

به همین دلیل دختر خانم کلاس اولی در کنار دکترای مدیریت صنعتی با گرایش تحقیق در عملیات قرار گرفتند و برنامه ادامه پیدا کرد.

آیتم ورزش در میان مردم، پس از این پخش شد و در این بخش با مردم در تعمیرگاه و پیاده رو و پارک ورزش صبحگاهی راه انداختند.

پس از این ضیاء اعلام کرد بخشی با عنوان پیگیری خبر در برنامه وجود خواهد داشت به این طریق که هر وقت مدیران وقتی قولی می دهند، روزی که وعده داده‌اند قولشان عملی می‌شود به آنها زنگ می‌زنند و خبر مربوطه را پیگیری می‌کنند. در همین راستا براساس خبری که درباره قول دکتر شانه ساز مدیر امور دارویی غذا و دارو در ششم آذر مبنی بر حل شدن مشکل دارو منتشر شده بود، ارتباط زنده تلفنی با وی برقرار شد و قولی که داده بود را پیگیری کردند.

ادامه گفتگو با مهمانان و اجرای قطعه‌ای دیگر توسط عزیزخانی پایان بخش این برنامه بود.

برنامه صبحگاهی "ویتامین ۳" با اجرای سیدعلی ضیاء، تهیه‌کنندگی علی زاهدی و سردبیری افشین حسین خانی شنبه تا پنجشنبه از گروه اجتماعی شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. http://hadidnews.com/vdcd5x0f.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما