تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸
یک منبع دادگاهی در هنگ کنگ از وقوع یک جنایت تکان دهنده و مثله شدن یک پدر و مادر سالخورده و پختن آنها به دست فرزندشان خبر دادند. منابع دادگاهی می گویند این قتل به دقت و در طول زمان برنامه ریزی شده است. فرزندی که پدر و مادر خود را کشت و پخت
فرزندی که پدر و مادر خود را کشت و پخت



به گزارش حدیدنیوز، این منبع آگاه اعلام کرد چند روز پس از اعلام خبر گم شدن این زوج سالخورده ، سر جدا شده چائو وینگ کی ۶۵ ساله و همسر ۶۲ ساله اش مارس سال گذشته در دو یخچال در یک آپارتمان خونین پیدا شد.
پسر ۳۰ ساله این زوج که به همراه دوستش اقدام به مثله کردن پدر و مادر خود کرده بود ، باقیمانده اجساد آنها را به منظور مخفی کردن جنایت هولناک خود پخته و پنهان کرده بود.
منابع قضایی هنگ کنگ می گویند این دو نفر از ماهها قبل برای نقشه قتل خود برنامه ریزی کرده و اقدام به خرید چاقو ، یخچال ، مایکروفر و پلوپز کرده بودند.
فرزندی که پدر و مادر پیر خود را کشت و پخت


پسر این زوج ابتدا به پلیس گفته بود که والدینش ظاهرا به چین رفته اند اما بعدها به قتل اعتراف کرد و گفت قصد داشته است تکه تکه از شر اعضای بدن والدینش رها شود.
خبرگزاری فرانسه از هنگ کنگ گزارش داد پسر این زوج ادعا کرده است که مشکل روانی دارد و به دلیل تجربیات خود از دوران کودکی و نوجوانی نمی تواند هیچ احساس همدردی با رنج دیگران داشته باشد اما منابع دادگاهی می گویند این قتل به دقت و در طول زمان برنامه ریزی شده است. http://hadidnews.com/vdcd5s0s.yt0zf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما