تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۹
در پايان معاملات اخرين روزمعاملات "بورس" ؛

"بانک دي" صدر نشين بيشترين حجم معاملات

بانک دی و ذوب آهن اصفهان هم به ترتیب بیشترین حجم معاملات آخرین روز هفته را به خود اختصاص دادند.
"بانک دي" صدر نشين بيشترين حجم معاملات
به گزارش حدیدنیوز، امروز ۲۷ آذر ماه،در جریان معاملات امروز هفته داد و ستد بیش از ۱۷۴.۹ میلیون اوراق بهادار به ارزش ۱۶۹۳ میلیارد ریال در ۴۹ هزار و ۵۲۳ دفعه معامله ثبت شد و به دنبال کشف قیمت شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در جریان عرضه اولیه ۱۰ درصدی این شرکت، هر سهم ۱۵ هزار ریال قیمت خورد و بیشترین ارزش معاملات امروز فرابورس با بیش از ۱۴۱ میلیارد ریال در اختیار این سهم قرار گرفت.

بانک دی و ذوب آهن اصفهان هم به ترتیب با تغییر مالکیت ۲۹.۸۵ و ۲۸.۰۸ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات آخرین روز هفته را به خود اختصاص دادند و در سومین روز از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری توسعه اندوخته آینده با نماد "اطلس" نیز ۴.۶۲ میلیون واحد پذیره نویسی شد.

از سوی دیگر به دنبال بازگشایی نماد معاملاتی شرکت آ س پ با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد، قیمت هر سهم ۷.۱۹ درصد افزایش یافت و بیشترین افزایش قیمت را در جریان معاملات امروز به ثبت رساند. پس از آن سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین نیز با ۵ درصد افزایش قیمت مواجه شدند. سیمان مجد خواف و بانک خاورمیانه هم به ترتیب با ۵ و ۴.۵۵ درصد افت قیمت بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

لازم به ذکر است باتوجه به اتمام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت اعتباری عسکریه، ثبت معاملات توافقی این نماد متوقف شد و نماد معاملاتی اوراق مرابحه شرکت واسط مالی آبان به منظور تأمین مالی غیرمستقیم شرکت گروه صنعتی بوتان در نماد "ربوتا" امروز پس از پرداخت بهای اقساط سه ماهه اوراق، معامله شد. http://hadidnews.com/vdcd5f0x.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما