تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: دولت موظف است از فروردین ۹۴ امکان ثبت نام کسانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند، در فرمانداری شهرستان‌ها فراهم و از ماه بعد از ثبت نام نسبت به پرداخت یارانه اقدام کند.
واجدین شرایط دریافت یارانه‌های نقدی ۹۴ / قطع یارانه پردرآمدها
به گزارش حدیدنیوز، سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: با عنایت به تکلیف مصرح در بند 'د' تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۹۴ کل کشور، دولت موظف است از فروردین ماه سال ۱۳۹۴، امکان ثبت نام تمام کسانی را که موفق به ثبت نام در طرح دریافت یارانه نقدی نشده اند در فرمانداری های شهرستان ها فراهم نموده و از ماه بعد از ثبت نام، نسبت به پرداخت یارانه آنان اقدام نماید.
 
همچنین براساس تکلیف مصرح در بند 'ح' تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۹۴ کل کشور، دولت موظف است یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند. خانوارهای پردرآمد به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بعد خانوار و محل سکونت و میزان درآمد تعیین می شود.
 
براساس قانون بودجه سال ۱۳۹۴ میزان درآمد هدفمندسازی یارانه ها از ۴۲ به ۳۹ هزار میلیارد تومان برای توزیع نقدی کاهش یافته و این در حالی است که حدود ۷۶ میلیون متقاضی یارانه نقدی در کشور وجود دارد.
 
با واریز پنجاهمین مرحله از یارانه نقدی، تاکنون هر یارانه بگیر حدود دو میلیون و ۲۷۵ هزار تومان یارانه دریافت کرده است. http://hadidnews.com/vdcd590s.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما