تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۵
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بمباران مناطق مختلف نوار غزه دست‌کم ۹ فلسطینی از جمله یک کودک را شهید و چند نفر دیگر را زخمی کردند.
به گزارش حدیدنیوز، فارس به نقل از خبرگزاری سما، منابع محلی گفتند که تعداد زیادی از زخمی‌ها به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انتقال داده شدند و بر اساس آمارهای اولیه ۶ نفر از جمله «احمد جعبری» معاون فرمانده کل گردان‌های القسام و یکی از همراهان وی و یک کودک شهید و ۲۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال ۶ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

بر اساس این گزارش در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شرق حی الشجاعیه ۲ نفر شهید شدند که یکی از آنها یک کودک چهارساله بود و همچنین ۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در حمله مشابه به بیت لاهیا و جبالیا نیز ۱۰ نفر زخمی شدند که به بیمارستان کمال عدوان انتقال داده شدند.

بنابر این گزارش، حملات هوایی رژیم صهیونیستی که هواپیماهای اف ۱۶، آپاچی و هواپیماهای شناسایی در آن مشارکت دارند، بر مناطق الشجاعیه، حی الزیتون، بیت حانون، خان یونس، شیخ رضوان و مناطق مختلف در مرکز نوار غزه متمرکز است که تاکنون چندین نفر زخمی شده‌اند.



این در حالی است که ارتش اسرائیل نیروهای ذخیره خود را به خدمت فراخوانده است و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم عملیات نظامی علیه نوار غزه را فرماندهی می‌کند. http://hadidnews.com/vdcd.90n2yt0nja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما