تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۴
کفاشیان هنوز نتوانسته فدراسیونش را در دوره دوم ریاست نیز یک‌ دست کند.
هشدار منشوری به یک بازیکن/دعوا در سئول بالا گرفت!/ویراژ شبانه درتهران و...

مدل موهایت را عوض کن!
ستاد منشور اخلاقی به یکی از بازیکنان تیم ملی هشدار داد که آرایش موهایش را تغییر دهد! به گزارش حدید نیوز، این بازیکن معروف لیگ برتری که عضو تیم ملی ایران نیز هست، به دلیل آرایش تازه موهایش، مورد توجه علیپور و ستاد منشور اخلاقی قرار گرفته است. وی نیز با تنظیم نامه ای در این زمینه و ارایه هشدارهای لازم، آن را به باشگاه لیگ برتری ارسال کرد. در این نامه ذکر شده، مدل موهای بازیکن مورد نظر در تضاد با فرهنگ جامعه ایران است و نمی تواند الگوی مناسبی برای جوانان باشد. به زودی باید منتظر مدل جدید موهای این ملی پوش بود.

جوان ۲۸ ساله روی نیمکت ایران!
میک مک درموت مربی سابق تیم ملی ایران، در حالی با باشگاه النصر امارات قرارداد امضا کرده که به فدراسیون فوتبال ایران بدهکار است! به گزارش حدید نیوز، این مربی پول سه ماه کاری خود را از فدراسیون دریافت کرد ولی تنها یک ماه در کنار تیم ملی بود. او قول داده پول دو ماه دیگر را به حساب فدراسیون واریز کند. به جای این مربی نیز اخیرا یک مربی جوان بلژیکی با تیم ملی قرارداد بسته است که تنها ۲۸ سال سن دارد! او تجربه زیادی در امر مربیگری ندارد و گویا، فدراسیون به جای تجربه و مهارت، ارزان بودن این مربی را در اولویت قرار داده است. گفته می شود میک مک درموت، برت کاوبرگ را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده است چرا که او تا پیش از این در باشگاه الجزیره امارات فعالیت می کرد.


دعوای نبی و بهروان در فدراسیون فوتبال!
به گزارش حدید نیوز؛ بهروان، سرپرست کمیته مسابقات که گفت‌و‌گوهای متعددی با رسانه‌ها انجام می‌دهد، بارها تاکید کرده سرمربی تیم ملی باعث شده تا جام‌حذفی، حذف شود! او همچنین چندین‌بار گفته، کی‌روش می‌خواهد برنامه‌های لیگ برتر را تغییر دهد. سرمربی تیم ملی هم اخیرا واکنشی به اظهارات بهروان نشان داده و گفته، ترجیح می‌دهد پاسخش را ندهد. ولی این تنها اختلافات موجود در فدراسیون فوتبال نیست. بهروان نه تنها با کی‌روش شدیدا به مشکل خورده، بلکه هنوز نتوانسته رابطه مناسبی نیز با دبیر‌کل فدراسیون فوتبال برقرار کند. نبی و بهروان مشکلات عمیقی دارند و گویا به همین دلیل بود که دبیر‌کل فدراسیون نامه بهروان را درباره تغییر برنامه هفته پنجم لیگ برتر، بی‌پاسخ گذاشت! همچنین ارتباط بهروان با مدیر روابط عمومی و کارکنان سایت فدراسیون فوتبال نیز شکرآب شده. او‌‌ با مهدی خراطی، رئیس دپارتمان تیم‌های ملی نیز شدیدا به مشکل خورده، چرا‌که اعتقاد دارد او به دلیل ارتباط نزدیک با دبیر‌کل فدراسیون فوتبال، در انتشار بیانیه اخیر کی‌روش علیه بهروان، نقش مهمی داشته است. بدین ترتیب، علی کفاشیان هنوز نتوانسته فدراسیونش را در دوره دوم ریاست نیز یک‌ دست کند. در حال حاضر بهروان با اغلب مسئولان به مشکل خورده و در عین حال گفته می‌شود به دلیل موقتی بودنش در کمیته مسابقات، هنوز جایگاه یک رئیس را در این کمیته ندارد. این روزها شایعات موثقی درباره تلاش برخی از مسئولان برای برکناری وی از پست فعلی شنیده می‌شود. باید دید کفاشیان چه چاره‌ای برای این مشکلات خواهد اندیشید.

ویراژ بامدادی بازیکن معروف پرسپولیس در تهران
یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس بعد از شکست اخیر این تیم مقابل صبای قم، در خیابان با ماشین خود ویراژ می داد. به گزارش حدید نیوز، این بازیکن بازی ضعیفی برابر صبا انجام داد و در بازی های گذشته این تیم نیز عملکردی پر انتقاد داشته است. او بعد از خروج اتوبوس پرسپولیس در ساعت ۱ بامداد از ورزشگاه آزادی و سپس رسیدن به هتل اوین، با ماشین شیک خود از پارکینگ این هتل خارج می شود و به خیابان های تهران هجوم می برد. شاهدان او را حول و حوش ساعت ۲:۳۰ بامداد در یکی از مناطق مجلل تهران دیده اند، در حالی صدای ضبط ماشینش گوشخراش بود. دو تن از دوستان این بازیکن معروف نیز همراهش بودند.

http://hadidnews.com/vdcd.90f2yt0zka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما