تاریخ انتشار :شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
در حال حاضر بازار عراق یکی از بهترین بازارهای صادراتی ما محسوب می شود و قرار است در سال جاري شش هزار دستگاه از محصولات ايران خودرو از جمله سمند، سورن، پژو پارس و دنا به اين كشور صادر شود.
صادرات 6 هزار دستگاه محصولات ایران خودرو به عراق
به گزارش حدیدنیوز به نقل از  ایکوپرس، حسن گلچوبیان، مدیر صادرات منطقه خاورمیانه و آفریقا شركت ایران خودرو با بیان این مطلب افزود: با توجه به استقبال و نیاز مشتريان در بازار كشورهاي عربی همسایه از خودروهای اتوماتیک ، صادرات خودروهای اتوماتیک به عنوان يكي از اهداف و اولويت هاي اصلي ايران خودرو در اين كشورها دنبال مي شود.
 
 
وي افزود :یکی از محصولاتی که در بین بازارهای هدف تقاضای بسیار بالایی دارد، خودرو دنا پلاس است و در صورتی که این خودرو با گیربکس اتوماتیک تولید شود قطعا بازارهای هدف بسیاری را پوشش خواهد داد.
 
 
گلچوبیان در خصوص شناسایی بازارهای صادراتی سودآور گفت: بازار نیجریه نیز به عنوان یکی از بازارهای صادراتی سودده برای ایران خودرو شناسایی شده است که پس از رفع موانع موجود برای صادرات به این کشور،آغاز خواهد شد و اين بازار هم در انتظار محصولات اتوماتیک گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.
 
 
مدیرصادرات منطقه خاورمیانه و آفریقا درباره صادرات به عمان نیز گفت: استقبال مردم این کشور از سبد محصولات ایران خودرو بسیار چشمگیر است، از این رو انتظار می رود امسال با صدور دو تا سه محصول اتوماتیک به بازار عمان، گام های بلندی را در توسعه بازار خود در کشورهای همجوار برداریم.
 
 
وی با ابراز رضایت از عملکرد صادرات به منطقه خاورمیانه در سال 96 افزود:  اين شركت در تلاش است با ارائه تسهیلات و خدمات پس از فروش در دسترس، سهم خود را در بازارهای خاورمیانه افزایش دهد.
  http://hadidnews.com/vdccxmq1.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما