تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۶
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: حسین مظفر معاون نظارت مجلس، محسن انصاری قائم مقام فعلی بنیاد شهید و مرتضی بختیاری وزیر دادگستری دولت دهم از گزینه های مطرح برای تصدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.
به گزارش حدیدنیوز، حسین گروسی نماینده مردم شهریار و عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در‌گفت‌و‌گو با  تسنیم درباره انتخاب رئیس جدید بنیاد شهید گفت: تاکنون بحث‌های زیادی درباره انتخاب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شده اما به نتیجه نرسیده است.



وی افزود: ما امیدواریم فردی که سابقه خوبی در موضوع ایثارگری دارد، انتخاب شود و همانند وزرای فعلی فردی با تدبیر معرفی شود لذا در همین زمینه فراکسیون ایثارگران دیدگاه‌های خود در زمینه ریاست بنیاد شهید را به دولت منتقل کرده است.



عضو فراکسیون ایثارگران تاکید‌کرد: حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، محسن انصاری قائم مقام فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرتضی بختیاری وزیر دادگستری دولت دهم از گزینه‌های مطرح برای تصدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.



گروسی خاطرنشان کرد: حسین مظفر بیشتر از گزینه‌های دیگر مطرح است و امیدواریم برنامه‌های خود را ارائه کند و اگر برنامه‌های خوبی از سوی وی وجود داشته باشد، مجلس قطعا حمایت کافی را خواهد داشت. با وجود اینکه انتخاب معاونان رئیس جمهور نیازی به رای مجلس ندارد اما حتما به تعامل نیاز است و امیدواریم فردی انتخاب شود که با مجلس تعامل کافی داشته باشد.



وی با بیان اینکه موافق ریاست حسین مظفر بر بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم، افزود: با توجه به اینکه حسین مظفر سابقه ایثارگری دارد از وی حمایت می‌کنیم و فراکسیون ایثارگران نیز از وی حمایت می‌کند. http://hadidnews.com/vdccspqi.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما