تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
لیگی که نکوست از بهارش پیداست؛

تمام حاشیه های سه هفته لیگ برتر فوتبال

حواشی که گویا تمام شدنی نیست و البته در همین سه هفته ابتدایی این دوره نیز شاهد اوج آن بوده ایم.
تمام حاشیه های سه هفته لیگ برتر فوتبال



لیگ برتر سیزدهم مثل هر دوره دیگری حواشی دارد، حواشی که گویا تمام شدنی نیست و البته در همین سه هفته ابتدایی این دوره نیز شاهد اوج آن بوده ایم.



به گزارش حدیدنیوز، حواشی همچون تار و پودی به دنیای فوتبال چسبیده اند تار و پودهایی که از اظهار نظرات و مصاحبه ها گرفته تا نقل و انتقالات جنجالی و قضاوت داوران و ... دامنه گسترده ای دارد.

تیم هایی که همه در حد مدعی هستند و با آرزوهای بزرگ تیم خود را بسته اند و داستان مربیانی که علیرغم صندلی لرزان مربیگری خود، همچنان با انگیزه به کار ادامه می دهند.

در برخی از دوره های لیگ و در فصل های گذشته تیم ها همه به دنبال خرید ستاره هستند.

شاید از منظرهای مختلف بتوان به حواشی و اتفاقات خاص سیزدهمین دوره از لیگ در همین سه هفته ابتدایی نیز پرداخت. اتفاقاتی که از بازیکن گرفته تا سرمربی و تیم و داوری را تحت الشعاع قرار داده است.



لیگ امسال پرحاشیه بود شاید نقطه شروع حاشیه هایش را بتوان به مسائلی مثل ادعای تماس مسئولان تیم استقلال با بازیکنان گسترش فولاد مربوط دانست.

جدایی ستاره ها از تیم های سنتی و پیوستن به دیگر تیم های لیگ از دیگر مسائل خاص لیگ برتر سیزدهم بود.

شاید بزرگترین این انتقالات را بتوان علی کریمی و مجتبی جباری دانست.

علی کریمی به تراکتورسازی تبریز پیوست تا تقابلش با تیم پرسپولیس برای هواداران از حساسیت خاصی برخوردار باشد.



جدایی هشت شاکی از تیم استقلال یکی از حاشیه های بزرگ لیگ سیزدهم بود جدایی که جباری توانست در اولین دیدار خود مقابل استقلال با تیم سپاهان برنده بازی شود.

اعتراض برخی از سرمربیان به داوری نیز اگرچه مسئله ای نیست که تازه به وجود آمده باشد، اما در لیگ برتر سیزدهم تا به همین جای کار هم کم دیده نشد، پنالتی هایی که اشتباه گرفته شد و گاهی هم گرفته نشد، خطاهایی که گاه دیده شد و گاهی هم دیده نشد و موارد دیگر از جمله حساسیت هایی بود که روی بحث داوری وارد شده بود.

اعتراض تیم مس کرمان به بازی ناجوانمردانه پرسپولیس از جمله آخرین حواشی لیگ بود.



پرسپولیس دایی پس از سه هفته هنوز گلی دریافت نکرده است و گل های زده اش نیز توسط بازیکنان جدید الورود به ثمر رسیده است.

موضوع تصادف و البته حاشیه ضرب و شتم مهدی کریمیان، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز نیز یکی از حاشیه های تلخ فوتبال ما بوده است.

کسر امتیاز از سه باشگاه لیگ برتری نیز اقدام جسورانه ای بود که امسال انجام شد تا حساب کار برای همه تیم ها بدست آید.

لیگ برتر امسال با توجه به سال جام جهانی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چرا که همه بازیکنان برای جایگیری در لیست تیم ملی تمام تلاش خود را بکار می بندند.



امسال کی روش سرمربی تیم ملی نیز لیگ را با ذره بین پیگیری می کند. وجود این حاشیه ها در لیگ تیم ها را هم به بحران می کشاند.

لیگ برتر پویا فقط به رقابت نیاز دارد، رقابت سالم به دور از حاشیه و درگیری و مصاحبه های جنجالی.

امسال در فوتبال ما فقط باید آرامش باشد به خاطر موفقیت تیم ملی هم که شده همه تیم ها باید آرام و پرانرژی به کار خود ادامه دهند موفقیت تیم ها به امتداد موفقیت تیم ملی کمک می کند. http://hadidnews.com/vdccsoqi.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما