تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۳
هرآنچه در برنامه نود گذشت

پروین تمام ۹۰ را می‌خواهد

رویانیان در برنامه شب گذشته۹۰ درباره زمان و مکان فینال جام حذفی گفت: بهتر است این موضوع را کی‌روش بگوید چون تصمیمات او در فوتبال ما زیاد شده است.
پروین تمام ۹۰ را می‌خواهد
به گزارش حدیدنیوز، مسابقه پیامکی دیشب ۹۰ درباره انتخاب بهترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال کشورمان بود و از بینندگان خواسته شده بود تا از میان کریم باقری، علی دایی، احمدرضا عابدزاده، خداداد عزیزی و مهدی مهدوی‌کیا بهترین بازیکن دو دهه اخیر را انتخاب کنند که در پایان علی دایی با کسب ۴۳ درصد از آرای بینندگان به عنوان برترین بازیکن برگزیده شد. 





* مرگ یک نوجوان در مدرسه فوتبال

در برنامه شب گذشته ۹۰ تصاویری از رضا خیّری، بازیکن نوجوان یکی از مدارس فوتبال که به خاطر سهل‌انگاری مدیران مدرسه فوتبال و دیر رساندن مرحوم به بیمارستان جان سپرده بود پخش شد. 



همچنین به سقوط جرثقیل ۱۸۰تنی ورزشگاه نقش جهان، که موجب بروز حادثه برای کارگران این مجموعه شد اشاره شد. 



مصطفی شجاعی، بازیکن تیم مس کرمان مهمان حضوری برنامه بود و درباره تیم سابق خود سپاهان نوین گفت: وقتی امتیاز این تیم بعد از صعود به لیگ برتر فروخته شد جز۳، ۲ بازیکن، بقیه به علت انحلال تیم به شغل آزاد روی آوردند.

*مایلی‌کهن: آیت‌اللهی فکر می‌کند از پشت کوه آمده‌ایم!

در بخش از۹۰ تا ۹۰ برنامه، به لیست بلند بالای بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به مربیان سابق خود از جمله وینگادا، قطبی و دایی اشاره شد.

همچنین به دوستداران علی پروین نوید داده شده که وی به زودی به برنامه ۹۰ می‌آید.

پروین خود در این باره گفت: «من ۳ساعت کامل وقت برنامه رو می خوام تا بیام به مردم بگم تو این فوتبال چه خبره. من نمی‌خوام بیام فقط به من ۱۰ دقیقه وقت بدهند.»

مایلی‌کهن نیز درباره مرخصی‌های کی روش نیز گفت: «آیت‌اللهی فکر می‌کنه ما از پشت کوه اومدیم که میگه کی‌روش دیگه مرخصی نمی‌ره. دیگه بعد از مسابقات مقدماتی جام‌جهانی کجا می خواد بره!»

*پروین: گل‌محمدی فصل بعد هم مربی پرسپولیس است 



در بخش حاشیه روز برنامه۹۰، علت آخرین مرخصی کی روش بیماری مادرش ذکر شد. ظاهرا مادر وی در بیمارستان بستری است.

علی پروین نیز در مورد مربی فصل آینده پرسپولیس گفت: قطعا یحیی فصل بعد هم مربی پرسپولیس است.

* رویانیان: تصمیمات کی‌روش در فوتبال ایران زیاد شده است!

رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی آمد و درباره سئوال فردوسی‌پور که پرسید بالاخره فینال جام حذفی در چه تاریخی و کجا برگزار می‌شود؟ گفت: بهتر است این سئوال را از کی‌روش بپرسیم چون تصمیمات او در فوتبال ما زیاد شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی لیگ به ما هم ضربه زده است چون ۱۸ روز بازی نداریم و تیم دچار افت می شود. پیشنهاد می‌کنم بازی استقلال - فولاد و پرسپولیس - سپاهان در یک روز برگزار شود. استقلال و فولاد یک تا دو ساعت زودتر بازی کنند و سپس فینال جام حذفی برگزار شود و به نظرم مدیرعامل سپاهان در این مورد حق داشت. http://hadidnews.com/vdccseqs.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

20☺☺